Part 19

356 29 0
                                    

Di Taman...

Mark menunggu sunmi di taman...

Sunmi: Mark... (berdiri belakang mark)

Mark: hey sunmi... kenapa tiba2 nak jumpa ni ??
Sunmi ada masalah ke ??

Sunmi: sebenarnya sunmi nak jumpa mark sebab... sunmi nak mintak break up dgn mark...

Mark: hahhh hajima... kenapa tibe2 ni hah... (mark memegang badan sunmi)

Sunmi: tak de pape... i just want break up with you...

Mark: jawapan sunmi tak munasabah langsung... are you kidding or what ?? Tak ade pape sunmi ckp...

Sunmi: i am serious... i am not kidding or what... please mark...

Mark: sunmi... (pegang tangan sunmi)... sunmi tahukan yang mark cintakan sunmi... i don't break up with you chagi...

Sunmi: sunmi tak cintakan mark... araseo
(sunmi menarik tangannya dan berlalu pergi)

Mark: sunmi stop... sunmi i say stop

Sunmi: (terhenti langkah sunmi)

Mark: kenapa?? Kenapa sunmi buat mark macam ni ??

Sunmi: mark nak tahu kenapa... sebab aku dah tak nak cinta kau... aku dah tak nak kau permainkan cinta aku... aku tak suka orang yang penipu mcm kau... kau tahu aku dihina dgn kekasih gelap kau... lepas ni aku dah tak nak tengok muka kau lagi... araseo... kalau aku nampak muka kau lagi nahas kau... aku benci kau mark... (sunmi menangis sambil jelas kan)

Mark: sunmi dengar ape yang mark nak jelaskan dulu... jgn mcm ni mark tk pernah mainkan cinta sunmi...

Sunmi: dah lah mark sya nak balik... sunmi mintak maaf sebab ckp kasar dgn mark... sunmi dah penat dgn semua ni...

Mark: sunmi... sunmi ...

Sunmi: (tanpa menghiraukan panggilan mark) nangis sambil jalan...

Sampai sunmi di rumah dia terus masuk bilik dan baring...

(Sunmi POV)
Aku rasa aku nak pergi dari sini... aku tak nak tinggal kat sini lagi... aku ingat nak pergi jeju island... duit aku pun cukup untuk pergi sana... aku nak tinggal kat sana sampai benda semua ni dah ok...


To be continue...

Sorry late update...

I'm Your Boy (mark)Where stories live. Discover now