Character Discriptions

24 0 0
                                    

Only the pictures are from books and t.v shows. So here is a discription of the characters. Also full names.

Sarah A. Davis: From a young age wad tortured and had a lot of problems. She has golden blonde hair and hazel eyes. Big breasted and super smart. Petite. 5'1" Model. Mix-Blooded

Samuel D. Winters: Lost family in an accident. He has medium brown hair and dark brown eyes. 7'6" Doctor. Non-human

Doyle M. Knight: Medium brown skin. Blue eyes. 7'0" Doctor/Ex-Soldier. Non-human

Nathaniel B. Anderson- Graison: Parents devorced when he was a teen. Now only goes by Graison. He has blue eyes and red hair. 5'7" Unemployeed. Was turned.

Jason A. Wyatt: Dirty blonde. 'Fire' eyes. 6'2" Multi-Talented. Half-Breed.

Collin S. Winters: Medium brown hair. Bronze eyes. 6'11". Security. Non-human.

Cleoes J. Vanderale: Dark skin. Light brown eyes. 5'9" Doctor/Security. Mix-Blood.

Alexander L. Breaker: Black hair. Brown eyes. Twin. 6'1" Restraint Manager. Non-Human.

Shalya M. Winters: Golden brown hair. Green eyes. 6'0" Childcare worker. Human.

Krissa M. Breaker: Black hair. Green eyes. Twin. 5'11" Childcare worker. Non-Human.

Lysander Knight-Winters: Medium brown hair. Black eyes. 6'8" Security. Non-Human.

Michael A. Knight: Dark skin. Dark brown hair. Black eyes. 6'0" Bodygaurd. Non- Human.

Noah R. De Santos: Tan skin. Green eyes. Red hair. 5'11" Bartender. Non-Human.

Elizabeth N. Knight: Dark skin. Dark brown eyes and hair. 5'8" Student. Non-Human.

Noel R. Notte: Dirty blonde hair. Gray eyes. Pale skin. 5'3" Student. Half-Blood.

Niccalía J. Graison: Multi-colored eyes. Five shade of red hair. Lots of scars. Lots of peircings. Bronze skin. 6'5" Multi-Talented. Mixed-Blood.

Micah R. Raymans: Graying hair. Hazel eyes. Tan skin. 5'7" Fund-Raiser. Half-Blood.

Austin R. Asami: Dyed dark blue hair. Golden green eyes. 6'2" Scientist. Mixed-Blood.

Real or Memory?Where stories live. Discover now