NEREYE GİDİYORSUN BENİ BIRAKIP?

23 2 2
                                    


Sabahın o aydınlık ama içimde bıraktığı karanlık ışığıyla uyandım.Telefonum çalıyordu 'zırr zırr 'diye.Kafam kazan gibi zaten bir de onun seni öfff hiç çekilmiyor yemin ederim.Telefonu açtım uykulu uykulu.

-Alo...

--Almila hayatım günaydın da hemen buluşmamız gerek.

-Ne oluyor Azra sabahın köründe ne buluşması?

--Ya anlatmam gereken çok ama çok önemli şeyler var.

-Off tamam yha sen msj at ben hazırlanayım.

--Tamam aşkların en güzeli...

-Öff yalaka.Hhı hı hı...

--Bebiş...

Hemen kalktım elimi yüzümü yıkadım,yatağımı topladım ve üzerimi giydim.Aşağı indim ki annem acayip bir kahvaltı hazırlamış.Ama dışarıda yiyeceğim için bir şey yiyemedim.Anneme yakalanmadan o mutfaktayken hemen çıkmaya çalıştım.Tam ayakkabılarımı giydim çıkıyorum ki hooopplalaa yok böyle olay...

--Almila kızım nereye gidiyorsun?

-Anneciğim şey ya...

--Ne şey geveleme söyle!

-Azra çağırdı bir kafede buluşçaz da çok çok önemli bir şey söylemesi lazıjm mış yemin ederim gerçekten.

--Bak kızım gel otur şuraya...

-Efendim annem...

--Kızım biliyorum artık büyüdün ama içim el vermiyor.En son dışarı çıktığında başına gelmeyen kalmamıştı.

O an aklıma o gün geldi.O lanet olasıca gün.Bir türlü aklımdan çıkaramadığım...Unutmak için çabaladığım gün...

-Annem sen merak etme unuttum bile ben o olayı gerçekten.

--Sen unuttun ama ah bir de ben unutsam.Olmuyor işte ne yapayım unutamıyorum kızım.

-Anne!dedim hışımla.Ben ne yaptığımı biliyorum.Artık böyle bir olay olmayacak!Diye kükredim kadına.Aha şimdi b** u yedim.Ama nasıl oldu da kalkıp bana bağırmadı.Yuh bu olay annemi daha çok etkilemiş anlaşılan.Neyse ben çaktırmmadan kapıyı çarptım ve çıktım.

Yolda Azra mesaj attı.Hemen bir taksiye atlayıp mesajdaki yere ulaştım.Gittiğimde Azra tırnaklarını yiyordu ve sanki bir şeyler düşünüyordu ki Azra böyle yaptığı zaman mutlaka altından bir şey çıkar.Hemen yanına gidip oturdum ve  Azra:

--Hoş geldin canım arkadaşım.

-Hoşbulduk da sen beni niye böyle apar-topar çağırdın ki?

--Konuşmamız gereken çok önemli bir mevzu var.

-Anlat hadi dinliyorum.

--Almila,canım biliyorsun ben seni her şeyden ve herkesten çok seviyorum.

-Biliyorum ben de seni...

--Almila,dedi ve birtaz durdu sonra aniden:Ben Amerikaya gidiyorum.

-Ne!!!!!!??

--Ya Almila ne yapayım ya arkadaşım dedi ve ağlayıp boynuma sarıldı.

-Azra ya gidemezsin!

--Gitmem lazım yhaaaa!!Hı hı hı,hıçkıra hıçkıra ağladık birlikte.

-Ya neden?

Oturdu ve biraz sakinleşerek:

--Hani benim şu yarışma için çizdiğim tasarımlar var ya...

-Evet,çok güzellerdi.

--Ya onları çok acayip bulmuşlar ve çok  beğenmişler.Bu yüzden benim eğitim almam için Amerikaya gitmem gerekiyormuş.Her şey her masrafımı onlar karşılayacakmışlar.

-Yaa öylemi.Azra bu çok güzel bir fırsat.

--Biliyorum işte bu yüzden gitmem gerekiyor.Eğitim sadece 3 yılmış.Çok fazla değil hemen geçer merak etme.Hem hergün her saniye konuşuruz.Bazen izin alıp gelirim.Ya da sen gelirsin.

-Arkadaşım her şey senin geleceğin için değil mi sonuçta.Olsun git,git ssen git,git git...

Dedim ve ağlayarak koşup oradan uzaklaştım.

Ah be Azra  beni bırakıp nerelere gidiyorsun sen?????




DÜŞERSEM ELİMİ TUTARMISIN?...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin