SÖYLESENE!

17 1 0
                                    


--Alo Almila orda mısın?Almila?

-A a alo Azra sonra görüşürüz.Bay.

--A al...

Dedim ve birden ayağı sıçradım.Ve başladım beni seviyor diye bağırıp kendi özel dansımı etmeye.Kafam binbeşyüz.Süperim.Uçuyorum yatağın üzerinde depar atıp aşağı atıyorum kendimi.Hakikaten görmek istemezsiniz.

DAN!!!Aha ampul yandı birden kafamın üzerinde.Gidip soracaktım beni sevip sevmediğini.Ama ayıp mı olur dün kovdum çocuğu evden  ya!Ya ama beni öptü!Evet evet hemen gidicem!

Dedim ve hemmen hazırlanıp çıktım.Allahım yine mi ya ben evini bilmiyorum çocuğun.Ama telefonu var bende almıştım.Yes beee!

-Alo...

---Alo Almilam nasılsın?

-Almilam mı oha!

---Ne!

-Ya ya yani şey ya evde misin?

---Evet evet.

-Ama evin nerede demeliyim önce!

---Ben gelip seni alsam evden olur mu?

-Tabii olur bekliyorum.

---Hemen geliyorum.

Evi yakın olmalıydı ki hemen geldi.Arabası varmış demek ki spor bir arabayla geldi.Arabasına biner binmez yanağıma 2.öpücüğünü kondurdu.

-Burak sen ne yapıyorsun?Sevgili değiliz biliyor musun?

---Ciddi misin?Ya ama ben alıştım senin al yanaklarına.

Allahım ya çok ormantikkk.Ay pardon romantikti demi o şeysi kelime aman neyse aşktan unuttum vallaha.

-Burak.

---Efendim bebeğim.

-Bebeğim diyorsun.

---Tabii.

-İyi ya ben bir şey soracağım sana o yüzden çağırdım seni.

Burak hem araba kullanıyor hem de benimle konuşuyordu.

---Dinliyorum.

-Burak sen beni mi seviyorsun?

--Ne!?Almila sen ciddi misin?Şaka mı bu?

-Ne ne neden ki sevmiyormusun?Dedim ve dudaklarımı büktüm fark etmeden.

---Almila.

-Efendim:(

---Ben sana sırılsıklam aşığım!

Dedi ve arabayı yol ortasında durdurup bu sefer dudağımdan pat diye öpüverdi.Büyülendim resmen.İnanamadım olanlara.Bir yanım kendimi sonsuz bir boşluğa düşmüşçesine hissederken bir yanım da da kelebekler uçuyordu sanki.

AŞK MI BU ŞİMDİ?AŞK BİZ MİYİZ?YOKSA AŞK MI BİZ?ÇÖZMEK LAZIM:)

DÜŞERSEM ELİMİ TUTARMISIN?...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin