Mermer

8 1 0
                                    

Alarm manyak gibi çalıyordu hemen alarmı kapattım ve elimi hemen başıma götürdüm başım zonkluyordu,sonra dünki viskiler geldi aklıma sonrada o viskiler yüzünden nasıl kusmam,rezil oldum Doruk'a.Beni hemen eve getirmişti.Allah'a şükür annemler  ben okula gittiğimden 2 saat sonra akrabalarımızın yanına gitmişlerdi,Ankara'ya ve 3 gün sonra geleceklerinden akşam benden haberleri bile yoktu evde olup benim o halimi görselerdi olacakları tahmin bile edemezdim.Telefona baktım ve saati gördüm sonrada gözlerim açıldı yataktan fırladım ve koşarak yüzümü yıkadım 15 saniye içimde üstümü giyindim ve telefonumu alıp arabaya koştum.01.30 saatim kalmış yaa.Köprüden nasıl geçecem ben. Arabanın gazına bastım ve 15 dakika içinde köprüye yetiştim ve artık köprünün trafiğinde ölmeme çabası içinde dua etmeye başladım,zaten başım ağrıyor üstüne korna seslerini de çekemem.                               2 saat sonra.                                                        Artık okuldaydım.Derse girmek için kapıyı açtım ve hoca bana şimdi mi geliyon? Bakışlarını attı.Açıklama yapmadan ben geldim hocam deyip yerime geçtim demek isterdim size ama göt yemiyor ki birde hoca okulun en disiplinli hocası olunca korktum valla.Ezilip büzülerek açıklama yaptım ve Merve'nin yanına gidip oturdum.Ders bitimi kafeteryaya indik ama oturacak yer yoktu ben ve Merve'de grup olarak oturan beş kişinin yanına gidip geriye kalan üç  sandalyeden ikisine oturduk.Merhabalaştık ve adlarının ne olduğunu söylediler bizde söyledik ve ders vakti gelince sınıflarımıza dağıldık.Üç kız iki erkeklerdi adları ve dış görünüşleri de şöyleydi: Esra,esmer,uzun boylu,zayıf,güzeldi.Sezgin,kumral,uzun saçlı,orta boylu az biraz kilolu,az biraz güzel.Birce,kızıl,uzun saçlı uzun boylu,güzel fizikli,zayıf,baya bi güzel.Atlas,sarışın,orta boyda saç,uzun boylu,zayıf,yakışıklı.Çağan,esmer,uzun boylu,uzun saçlı,güzel fizikli,zayıf,keskin yüz hatlı ölümüne yakışıklı,Doruk kadar değil ama.Doruk demişken ben bugün Doruk'u hiç görmedim.Sınıfta göz gezdirdim ve onu gördüm telefonuna dalmış,oturuyordu hemen yanına gittim bende oturdum."Nasılsın" dedim,klasik olmuştu ama neyse "İyi,sen" dedi."Başımın ağırmasını saymazsak iyiyim" dedim. Oda beni düşünüp ilaç falan alayım mı diyeceğine gülmeye başladı ve gülmekten zorla konuşurken "milletin önünde ortaya kustun be" dedi."hatırlatmasaydın iyiydi" sonra benim hayal ettiğim Doruk düşünceli tavrıyla "Dünki viskiden çok içmiştin,başın ağırır tabi"dedi."İlaç alayım mı" dedi bende derse gireceğimizden onu eczaneye yollamayayım  dedim."Gerek yok,zaten geçti biraz" dedim yalan söyleyerek.Yerlerimize geçtik ve sonra Merve bana dedi ki "biz Mert'le çıkıyoruz,yani dünden itibaren sevgiliyiz,sen mal gibi ortaya kusup rezil olduktan sonra Doruk seni eve götürmüştü ya  yarım saat sonra benide Mert eve bıraktı o zaman da bana arabada çıkma teklifi etmişti bende tabiki kabul ettim" benim o an aklıma gelen şeyle manyak gibi gülmeye başladım."Mermer,mermer." Merve'de anlamadı tabi " ne mermeri kız" dedi,bende " Merve, Mert eşittir Mermer" Merve'de dudaklarını büzüp "Yaa mermer mi olduk şimdi biz." bende gülerek "Aynen,aynen." dedim sonra hoca geldi ve derse başladık her teneffüs kafeteryaya gidip arkadaşlarla oturduk ama bu sefer Mert ve Doruk'ta katıldı.Artık 9 kişi takılıyorduk.Okul çıkışı  arkadaşlarla bizim eve gittik.
Takıldık 3 saat falan sonra herkes evine dağıldı ama Merve gitmedi bugün onunla kalacaktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Üniversite  AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin