פרק 15: שני הצדדים של אהבה

8.7K 471 58
                                    

נק' מבט לוקאס :

טיילור ישנה שכובה לידי , פניה שלוות ויפות מתמיד וראשי כבר התחיל לכאוב מרוב כל המחשבות על רגשות האשם שלא נותנים לי מנוחה .

קשה לי להודות בעובדה שהנוכחות שלי בחיים שלה מזיקה , ושאני צריך לקחת צעד אחורה , לסגת חזרה לאותם ימים שאף אחד לא ידע על קיומה .

אני רוצה לצעוק ולהצהיר בפני כל העולם על אהבתי כלפיה אבל לנוכח הארועים האחרונים אני צריך לעשות הכול בשביל לדאוג שבידיוק ההפך יקרה .

אני מלטף בעדינות את פניה היפיפיות ונשבע בליבי שאני אשמור עלייה מפני כל הסכנות שבעולם .

כל עסקי הכנופיות כבר מתחילים להכביד עלי , אני לא רוצה לרצוח אנשים ולהרוס להם את החיים אבל אין לי מה לעשות בנידון . אבא שלי הוא האיש שעומד מאחורי כל העסקים האלה , האיש הכי מסוכן בעולם התחתון הוא אבי ואין לי איך להתחמק מזה .

אני נולדתי לחיים האלה ואני אמות לחיים האלה , אני לא יכול לברוח מהגורל וגם אם אני אנסה אני לא אוכל לשכוח את העובדה שזה תמיד ירדוף אותי , אבא שלי תמיד יהיה בפרסומות בגדר המבוקש ושם המשפחה שלי תמיד ילך לפניי .

אני קם מהמיטה בעדינות ובזהירות בשביל לא להעיר את טיילור , ויורד לחצר .

אני חולף על פני מראות המנקים והשומרים שעובדים קשה בשביל לנקות אחרי כל הבאלגן שסטיב עשה והדם מתחיל להתחמם מבעד לעורי , אני נושף את האוויר בכעס כשאני נזכר בכל הפעמים שסטיב התעסק עם הבחורה שלי ויוצא דרך דלתות הזכוכית שמובילות אותי לחצר .

אני מתיישב בפינה הקבועה שלי שסמוכה לאזור הבריכה ומוציא חבילה של סיגריות מחוץ לכיס מכנסיי .

אני לא שם זין על העובדה שסטיב הצליח להוריד כמה מהשומרים שלי , בעיקר בגלל העובדה שהם הסיבה העיקרית לכך שטיילור עברה את מה שהיא עברה היום . אם הם לא יודעים לעשות את העבודה שלהם כמו שצריך הם צריכים לשאת בתוצאות .

רוח קרה נושבת על חזי החשוף אבל זה כלל לא מזיז לי , העצבים שבגופי מחממים אותי כמו שצריך .

אני מרגיש חרא שבגללי טיילור נאלצה להתמודד עם סטיב פעמיים וזה כלל לא הוגן שהוא נפל עלייה במקום לסדר את העניינים איתי כמו גבר .

אני שואף את עשן הסיגריות לראותיי ומרגיש איך הוא מתחיל להשפיע עליי , העצבים בגופי פוחתים אך לא נעלמים לגמרי .

אני מסיים את הסיגריה ה4 שלי ונישאר לשבת בפינה , אני מנסה להבין איך אני אוכל לשמור על טיילור מכל הסכנות שעורבות לחייה עכשיו כשכולם יודעים שהיא שלי .

לברוחWhere stories live. Discover now