נק' מבט לוקאס :
טיילור הורידה את המכנסיים שלה במהירות ויכולתי להרגיש שאני מכניס אותה למצב לא נעים.
"חבל שלא עשית את זה לאט." זייפתי קול עצוב ופרצתי בצחוק לאחר שראיתי את ההבעה על הפנים של טיילור .
הצחוק שלי דעך כששמתי לב שהיא מרגישה חסרת ביטחון , אני חייב להודות שאני מרגיש די חרא . זה לא בסדר להכריח אותה להוריד את כל הבגדים שלה , לא כשהיא לא רוצה את זה .
המבט הביישני והחסר ביטחון מלא בשינאה העצמית שיש לטיילור על הפנים כרגע מתאר את כל הסבל שלה והחוסר נוחות ומודעות העצמית שהיא מרגישה לגביי עצמה ולגביי הגוף שלה . למרות שהיא ממש לא צריכה להרגיש ככה ,מפריע לי מאוד .
אני יעשה הכול בשביל להעלים את המבט הזה מהפנים היפות שלה .
מבלי לחשוב פעמיים תפסתי בידה של טיילור וזרקתי אותה אל תוך האמבטיה הקרה , מודע לעובדה שהיא עוד לובשת הלבשה תחתונה .
שמעתי את טיילור צורחת ושיערתי שזה כניראה בגלל אלמנט ההפתעה והמים הקרים שעוטפים את גופה.
"עוד קצת , תחזיקי מעמד בייבי." התכופפתי רוכן מעל האמבטיה ולוחש מילים מנחמות באוזן של טיילור .
לאחר מספר שניות הצרחות של טיילור נעלמו והתחלתי להרגיש פחות בטוח בנוגע לרעיון הזה . לא שוכח לרגע שהזרקתי לה מנה מספקת של סם מטשטש.
"וזהו , אני חושב שזה מספיק . למדת את הלקח שלך ?" שאלתי את טיילור לחוץ מעט כשראיתי שהיידים שלה מאבדות את הצבע שלהן ושהעיינים שלה נהיות יותר עייפות וכבדות .
היא לא ענתה לי והרגשתי שאני מאבד את זה .
הוצאתי אותה במהירות מהמקלחת והתיישבתי על המקום הראשון שראיתי .
הנחתי אותה על רגליי ומיהרתי לתפוס בכמה מגבות מקופלות ונקיות שהיו בהישג ידי ליד המקלחת .
"טיילור ? טיילור ?" ניערתי אותה מצד לצד כששמתי לב שהעיינים שלה מתחילות להיעצם , ליפפתי כמה מגבות מסביב גופה שהיה שרוע על ברכיי והמבט שלי השתנה למודאג . מה עשיתי ?
לאחר כמה נסיונות כושלים להשאיר אותה ערה היא עצמה את העיינים ולשנייה הלב שלי הפסיק לדפוק , הורדתי אותה במהירות מימני ומיהרתי לישב אותה על האסלה שישבתי עלייה .
הוצאתי את הטלפון שלי ביידים רועדות מהכיס האחורי של המכנסיים שלי וחייגתי במהירות לבריאן .
YOU ARE READING
לברוח
Romanceטיילור מאץ' נערה רגילה אשר חייה את חייה עם אמה החד הורית לאחר שאביה מת בתאונת דרכים , נחטפת בידי אדם אשר מנהל כנופיה בצפון העיר הקטנה שלה . האדם שמתגלה כטיפוס אכזרי , גס רוח ואלים . מכריח את טיילור לאהוב אותו בדרכים לא כל כך נעימות . טיילור אשר נימצ...