אני יושבת על כיסא מסתובב ליד האי במטבח , נקייה ורעננה אחרי מקלחת חמה.
"קחי תאכלי ." מישהי שכניראה הייתה הטבחית הגישה לי צלחת עם אוכל עלייה.
זה לא היה ניראה טעים במיוחד אבל במקרה שלי , יכולתי לאכול הכול אחרי 3 ימים שרק דמיינתי את טעם השובע שבא אחרי ארוחה טובה.
מלמלתי משהו שנשמע כמו 'תודה' ומיהרתי לאכול את מה שניראה לי היה אמור להיות קציצה .
ניסיתי להתעלם מהריח הנוראי שהיה לספגטי וליפפתי קצת סביב המזלג סותמת את האף ומיד לאחר שזה נוגע בפי אני יורקת הכול לפח הקרוב.
הטבחית הסתכלה עליי במבט עצבני והתכופפה לריצפה לנקות את הספגטי שלא נכנס לפח , חייכתי אלייה בחיוך מתנצל ושאלתי בנימוס אם היא יכולה להראות לי איפה אני יכולה להשיג קצת מים.
" אלוהים תהרוג אותי וזהו , שבי ואל תזוזי אני אביא לך ." היא דיברה במהירות והפנים המלאות שלה היו אדומות מכעס , בחיי שלא הבנתי מה עשיתי שגרם לה להיות כל כך עצבנית.
"ברטה את יכולה לבוא לפה לרגע?" אחד מהמאבטחים ששמרו על הדלת הראשית קראו לטבחית ששמה התגלה לפני , היא הסתכלה עליו לחוצה והושיטה לי במהירות את הכוס השקופה עם המים .
רגע ליפני שלקחתי מידה את הכוס היא שיחררה את אחיזתה בה וניסתה להגיע למאבטח כמה שיותר מהר , הכוס התנפצה בקול ופחדתי לרדת מהכיסא כדי שלא תיכנס לי זכוכית לרגל.
"זהוו נמאס לי , אני מתפטרת!" היא קראה בקול ושיחררה את הסינר מגופה העגלגל , היא הניחה אותו בעצבים על השיש והתקדמה בצעדים גדולים לאותו מאבטח שנישאר אדיש למצב .
בתוך תוכי קיוויתי שהיא באמת התכוונה למה שאמרה ושהיא לא תעבוד פה יותר , ניראה לי שיש מספיק אנשים משוגעים בבית הזה . וחוץ מזה היא גם ככה לא מבשלת מי יודע מה , אז אני לא חושבת שזאת תהיה אבדה כל כך גדולה.
"מה קרה פה ?" לוקאס ירד במדרגות במהירות ומבט מודאג היה על פניו , אני חייבת להודות שהנכוחות שלו הלחיצה אותי .
"יש לך אחלה עובדים." אמרתי בציניות והמבט שלו השתנה לקר וקשוח .
"הם עשו לך משהו ?" הוא שאל בקול עמוק כשהוא לא מוריד את העיינים שלו מימני .
"תירגע , כולה נפלה לי כוס מהיד." המבט שלי היה משועשע וזה עיצבן אותו.
"הכולה כוס הזאת הייתה יכולה לפגוע בך." הוא נשף בכעס.
"מה ההבדל , גם ככה אתה עושה זאת כל הזמן." אני עוקצת אותו והוא ניראה עוד יותר כועס.
"מה קרה שפתאום פתחת את הפה ? פעם אחת שאני נחמד אלייך אז את מרשה לעצמך?" הטון שלו היה מזלזל ובחילה עלתה לי בבטן , הסתכלתי עליו במבט קר ומלא בשינאה והחלטתי לקום לחדר שלי .
YOU ARE READING
לברוח
Romansaטיילור מאץ' נערה רגילה אשר חייה את חייה עם אמה החד הורית לאחר שאביה מת בתאונת דרכים , נחטפת בידי אדם אשר מנהל כנופיה בצפון העיר הקטנה שלה . האדם שמתגלה כטיפוס אכזרי , גס רוח ואלים . מכריח את טיילור לאהוב אותו בדרכים לא כל כך נעימות . טיילור אשר נימצ...