Akşamın ayazında o soğuk havayı aldırmadan yürüyorum ağlar bır şekilde.
Lapa lapa kar yağıyor.Kalbim bedenimden daha çok üşüyor. Yanaklarım kıp kırmızı oldu.
Çünkü az önce olanlar beni yıkıp geçti.
Kalbime bıçak saplansa bu kadar açımazdı canım.Evleneceğim adam düğünümüze üç gün kalmışken onu başka biriyle yakaladim evlendimizide yaşacağımız evimizde bide.
Ne acıki o evin duvarlarını bile biz boyamıştık. Evin her köşesini tek tek biz dekor etmiştik. Demekki beni hiç sevmemiş.
Hadi sevmiyordu neden kandırdı beni? neden düğünümüze bu kadar az zaman kalmışken bana bunu yaptı? Neden neden neden?Allah belasını versin onun.
Bana bunu nasıl yapabildi....
Bu olay üzerinden tam 2,buçuk ay geçmişti o olay yaşanalı her gün tekrar tekrar öldüm ben.
Bu zaman aralığında hiç yalnız bırakmayan en yakin dostum ece benim yanımdan hiç ayrılmadı.
Canım dostum kardeşten öte.Bana hep destek oldu. Bu zor zamanımda unutturdu bana o karaktersiz adamı...Evden hiç dışarı çıkmıyordum. Ece çok ısrar etmesine rağmen...
Bir kaç gün sonra beni bir şirketten aradılar 5ay öncesi bi iş başvurusu yapmıştım. Kabul edilmişim.
Anneme söylediğimde bu halde gitmememi söyledi ama kararı bana bıraktı canım annem. Bende bir süre düşündükten sonra gitmeye karar verdim.
Hem düşün düşün nereye kadar demi.Kendi kaybetti demek isterdim ama olmuyor.Ben ona çok aşıktım. Gerçekten abartmıyorum tam 6 sene ona sevdiğimi söyleyememiştim.
Taki o beni farkedene kadar.
...Tam 3 sene herşey okadar güzeldiki;
Yüzüklerimiz takılmıştı. Evimiz hazırdı.
Bayayı yapacağımız yer bile.
Beraber parise gitmiştik ordaki anılarımız.
Biz üniversite 4.sinif ögrencisiydik. Okuldan kaçtığımız anılar ne güzeldi.
Demekki hepsi yalanmış, hepsi beni kandırmak içinmiş ama neden. Eğer bir gün karşıma çıkarsa soracağım tek şey neden?
....Ben onu allaha havale ediyorum bu saatten sonra.
Sabah olduğunda hemen hazırlanıp evden çıktım.
Arabama binim şirkete vardım. İçeri girdiğimde herkes son gaz hiç durmadan çalışıyordu. Bu iş bana çok iyi gelecek.
Burası bir ayakkabı firmasiydı.
Çok büyük bir şirket idi.Müdürün odasına çıktım müdür beni güler yüzle yarşıladı.
Ve hemen işe başlamamı söyledı ben burda ayakkabı çizimi yapacaktım.Resime ilgim,ayakkabılara tutkum vardır.
Bana odamı gösterdiler çizimlerimi burda yapacaktım artık,
gerçekten çok mükemmel bir odaydı.Hemen ceketimi çıkarıp çizmek için düşünmeye başladım.
Artık önüme bakacağım.
Kendine söz verdim. Onunla alakalı hiç birşey umrumda değil.
Ben onu artık allah'a havale ettim...Akşam Saat 08:30'a kadar çizim yaptim. Ve eve gitmek icin şirketten ayrılacaktım ki
Odama genç bir beyfendi girdi.
Buyrun dedim,
bana bir kaçtane birşey gösterdi ve imzalamamı söyledi.
Bende imzaladım tabi.
Sonra bana kendini tanıttı.+Merhaba Ben Selim şirketimize hoşgeldiniz.
Artık beraber çizim yapacağız.
Dedi.
Bende meraba bende Burcu tanıştığıma memnun oldum.
Dedim ve gülümsedim.Sonra ordan ayrıldım.
Arabama doğru ilerlerken arkamdan yine Burcu hanım diye seslenmeye başladı.
Arkamı döndüğümde bana telefonunuzu unutmuşsunuz diyerek telefonumu verdi.Bende çok teşekkür ederim dalgınlıktan unutmuşum ah benim salak kafam deyiverdim.
Oda estağfurullah insanlık hali dedi. Ve tebessüm etti.
Arabama bindim evin yolunu tuttum selim bey arkamdan hâla bakıyordu.
Bende hizli bir şekilde eve girdim.
Yorucu bir gündü ama güzeldi.
Hemen elini yüzümü yıkayıp yeni yemeğe oturdum.Yemek yedikten sonra hemen idama geçtim ve ece yı aradım.
Bize gelmesini söyledim aşmaz annesi biraz hastalığa gelemeyeceğini söyledi. Bende geçmiş olsun diyerek kapattım telefonu .
Yorulduğum için hemen uyuya kalmışım.
Büyük bir Gürültüyle uyandım ama kalkamıyordum.