2 bolüm

42 5 2
                                    

Yavaş yavaş nefes almakta zorlanıyordum.
Bir süre sonra yine uykuya daldım
...

Uyandığımda kendimi hastanede buldum ve başucumda selim'i gördüm.
Buda nerden çıktı ya.
Hem bize ne oldu hiç birşey hatırlamıyorum..

ilk önce bana ne oldu?
Sonra annemle babamın nerede olduğunu?
Ve senin ne işin var?
Diye sordum.

O anda odaya Ece girdi.
Bana ne olduğunu sordu.
Ne olduğunu bilsem soyleyebilirim ama bende bilmiyorum kanka dedim.
Selim sorularımı teker teker cevaplamaya başladı.

Burcu şimdi sakin ol dedi.  deprem oldu sen ve ailen depremin altında kaldınız annen ve baban iyiler allaha çok şükür ama senin sağ bacağın kırılmış.
Ne şimde ben yürüyemeyecekmiyim allah kahretsin .

Peki nasıl çalışmaya devam edeceğim ben şimdi diyerek ağlamaya durdum.
Selim ve ece bana sakin olmamı söylediler ama nafile...

Selim ikinci sorumu cevaplayarak anne ve babamin iyi olduğunu onlarin yan odada kaldığını söyledi.
Ohh çok şükür.

Üçüncüsü ise sizin karşı evin yanındaki evde teyzem oturuyor onlar iyimidiye bakmaya geldigimde evinizin yıkıldığını gördüm.
Tesadüf oldu yanı.

İç sesim: Allahiım ne kadar tatlı bir çocuk ya ne de masuh ah yavrum.♥ yesinler seni ayy ne oluyor bana ne diyorum ben öyle ?
.....

Selimin ağzından:
Allahım affet yalan söyledim aslında ondan hoşlanıyorum ne kadar güzel bir boyu boyuma huyu huyuma diyeceğim ama sanırı fazla dinine düşkün değil ama olsun

"Allahım ona doğru yolu göster yarabbim Amin."

Aradan uzun bir süre geçti ve sonunda Burcu ayağa kalktı Allahıma çok şükür.

Artık beraber çizimler yapabiliyorduk ve Burcu fazlasıyla çok çalışkan ve yetenekliydi.
Yine bi gün aynı masada dip dibe çalışırken baya yorulmuştuk. Ve birer yorgunluk kahveye almaya gittim.

O sırada koridorda Tanımadığım bir yabancıyla koridorda çarpıştık Benden özür dileyerek hizla bizim odamiza dogru ilerledi sanırırım Burcunun misafiriydi.
Ama biraz kaba görünümündeydi.

Bende hemen kahveleri aldım ve odaya doğru ilerleme ye başladım.
İçeri girdiğinde burcu adlar bir vaziyetteydi.
Neler oldu burada.
Sende kimsin diye bağırmaya başladım yabancı adama.
Bana Sanane lan sen işine baksanba diyerek tersledi. Ve benim devreler yanmaya başladı.

Evet arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu ama sınav haftası olduğu için malum yaşamıyorum inşallah Beğenmişsinizdir. Yorumlarinizi bekliyorum.
Beğenmeyi unutmayın Alasmarladık kendinize iyi bakın allaha emanet olun inşallah.♥♥♥


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Huzurum Ol.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin