Ніч.Клуб.Боже , як тут тхне алкоголем. Скажу вам чесно , я не часто ходжу в різні клуби.Так мені 18 і я не люблю клуби .Але інколи можна.
Ми підійшли до барної стійки і Дей замовив нам 2 безалкогольних коктейлі. Вони були дуже освіжаючі та смачні .Потім я згадала зустріч з Джоні , його поцілунок і почали навертатись сльози.Але блін , нафіга я плачу через нього. Я взяла один алкогольний коктельчик,щоб трохи забути "любімого"і пішла танцювати . Як тут жарко !!!Фух!
-Дей ти дееееее!??!!?!-крикнула я на весь клуб .
-Я тут ,йди сюди !
Він сидів у Vip залі з своїми друзями .Спочатку я соромилась заходити , а потім плюнула і пішла .Там сиділо троє хлопців приблизно такого віку ,як Дей і дві дівчини .Тільки я прийшла Дей почав мене з всіма знакомити .Через пів години я вже всіх знала і почувала себе впевнеіше .Алекс , Дін ,Макс ,Елісон і Бекс виявилися чудовою компанією. Зовсім скоро я і забула , хто такий Джоні.
Ось пройшло вже 3 години в клубі і я з Деєм вирішили повернутися додому .
Я ,звичайно, могла їхати на мотоциклі ,але ,знаючи себе я попросила Дея визвати мені таксі .Зовсім скоро біля входу в клуб стояв чорний Мерс .
-Проходь!- сказав Дей.
Я лише закотила очі .
-А їдемо до мене -сказала я .
-А що ми там будемо робити ?-з посмішкою промовив Дей .
-Картину вишивати! -з серййозом сказала я .
Ось ми приїхали .Мені шось зашло і я така
-давай переспим.
-Ооооо, ну тобі вже точно нада в ліжко, дитино. - з посмішкою сказав він !
Ненавиджу коли мене хтось так називає. Він переніс мене на ліжко і я заснула.