Всім привіт з Каліфорнії!Уу!
Я живу тут вже 5 місяців і все дуже круто .Я вступила в коледж , дуже відомий у Америці.Оскільки в школі я була відмінниця , це було не дуже важко. У Каліфорнії я знайшла багато друзів , серед який найкращу подругу -Кайлі.Вона кароока брюнетка, зустрічається з хлопцем на ім'я Раф.Вони дійсно гарна пара.До речі ,в коледжі наступили вихідні і я з Кай вирішили відвідати Німеччину. Я хочу провести їй тут екскурсію і познайомити з Деєм.
До речі , щодо Дея. Перших два місяці ми бачились з ним кожного дня по Скайпу, звичайно.А потім все рідше і рідше.В нього скоро ДН і тому я приотувала йому цей міні сюрпрайз .Літак ,до речі ,через 2 години .В Берліні ми проведем всього навсього 1 тиждень.
- Кайлі, ми встигнем я вірю в нас !- сказала це я , тому що літак був через 5 хв. , а ми навіть до аеропорта недоїхали.
"ПАСАЖИРИ ШВИДШЕ СІДАЄМ НА СВОЇ МІСЦЯ , ВИЛІТ ВІДБУДЕТЬСЯ ЗА ТРИ, ДВА..."
І тут з швидкістю світла ми зайшли у літак.
-Ледь встигли!
-Я ще так ніколи не бігала -
І ми дружно почали сміятись ,адже вже через 3 години я побачу Дея.
(3 години потому)
Цей час пройшов дуже швидко і ось довгоочікувана посадка.
Ми вийшли з літака і одразу ж зловили таксі.Я хотіла спочатку заїхати до Дея ,взяти його сестру і вже потім поїхати на екскурсію.Думаю так і зроблю.Таксист відвіз нас на Деєву вулицю і я вийшла , щоб подзвонити в двері.Проте, на жаль, ніхто не відповідав.
Тому я вирішила спочатку зайти до Лілі , можливо вона знає де Дей.Коли я зайшла в дім, то вирішила зробити сюрпиз Лілі .Піти в її кімнату і там налякати.
Але коли зайшла туди то побачила дешо неймовірне Лілі лежала на Деєві і цілувала його.
Сльози почали падати на підлогу і я швидко вибігла з будинку.
POV Дей
Сьогодні моє День народження.Мене навіть Джулі не привітала.До речі , забув сказати , що я зустрічаюся з Лілі.А коли Джулі повернеться я її кину .
Стоп ,по -моєму ,до нас хтось зайшов .Глянувши у вікно, я зрозумів, що це Джулі.Коли я сказав це Лілі вона вдруг накинулась і почала мене цілувати .На порозі я побачив Джулі .За ці місяці , вона стала дуже гарною.
Коли вона побачила, що мене поцілувала Лілі.На її очі почали навертатись сльози і вона втекла . Я відторгнув Лілі і побіг за нею.
Роv Джулі
Як він міг так зі мною ?
Я йому довірилась ,а він проміняв мене на мою ж сестру.
- Кайлі, поїхали в готель ! Тут нам не раді -стримавши сльози промовила я. І тут я бачу як з будинку вибігає Дей.
-Привіт,Джулі!
-Привіт ,Дей .До речі ,вітаю з Днем народження.Ні, про подарунок я також не забула -сказавши це ,я кинула йому торт прямо на голову .
Після цього ми з Кайлі мовчки поїхали в готель .