Ранок. Сонце вже встає. І я також встаю. Добре ,що я все пам'ятаю ,після стількох коктейлів .
Я встала побачила ,що нікого нема .Включила музику і побігла пританцьовуючи на кухню .Настрій на висоті .
Ага ,що в нас тут апельсин ,кавун ,динька ,манго і яблуко .Тааааааак ,з цього можна замутити фреш. Думаю ,що крім нього можна і яєшнею
піджарити .Чудова ідея! Сир ,спаржа ,свіжі помідорки до неї також не помішають. Доробивши свій сніданок я пішла наверх .Думаю, джинсові шорти і топ сюди в самий раз .Я поїла ,помилась ,вділась і "пішла"в соц.мережі .Що що ,а посидіти в інстаграмі ,твіттері і фейсбуці я люблю.
Оооооо нове повідомлення .Від кого ?!
Мама :передзвони до мене !Це супер важливо !
Бистро набераю номер ,гудки .
-Алло ! Доць , привіт.Як ти там ?
-Привіт , мам ! Все добре ,а ти ?
До речі ,для чого така терміновість .-Просто хотіла тебе почути ,а що не можна ?
-Можна ,канєшно, калися ,що вже сталося ?
-Я тут подумала з татом і вирішила .Твоя тітка Тіна робить у туристичному агенстві і ми хочем тебе відправити по обміну для улосконалення вивчення англійської мови .Ну ти зрозуміла . Це майже так само як у Лілі .Ну що ти згодна .
-Ну незнаю ! Це якось так неочікувано !
-Ну подумай швидко. Бо ти знаєш Тіну вона чекати не буде .
-А куди хоть скажи !
-Ми думали ,що Каліфорнія підійде в самий раз.
-Кааааааааааалллллліііфффффоооорррррннннііія .Це ж моя мрія .
-Саме тому ми вибрали це місце .
-Так ,звичайно,я поїду. А коли ?
-Ну не знаю ,напевно ,десь за місяць !
-ооооо ,круто ,я вже йду збирати валізи. Ахахахах
-Ахахаха! Добре ,Джолі ми з татом вже йти збираємось так шо Пака !
-Пака ,татові привіт !
Капєц я поїду в Каліфорнію за місяць .Це ж моя мрія .І я з радісним настроєм пішла сповіщати новину Дею ,у парк. Да , забула сказати ,що він мені поки я говорила по телефону смс скинув .
І я радісно попрямувала до місця зустрічі.