Глава 7

142 6 0
                                    

Я встала з хорошим настроєм .Надиво ,я прокинулася в своєму ліжку .

Ахаха я знаю ,звучить дууууже дивно .

Я згадала ,що в мене ночував Дей і вирішила зробити сніданок. Прийшовши на кухню, я побачила ,що хлопець вже жарив млинці .

-Оо, Джолі блін , весь сюрприз спортила .

-Ей це я тобі хотіла сюрприз робити .

-Ну все ладно ,йди десь погуляй , а я поки сніданок дороблю .

-Ну ок .

Я сходила в душ , почистила зубки та пішла вдіватись .Мій вибір впав на кроп -топі та спідниці з високою талією .

Цей образ був ну проосто афігєнскій.

Одягнувшись ,я пішла їсти .З кухні пахло дуже смачно . Нямка . Млинці просто божествені .Настрій на висоті , а як же .

Після сніданку ми вирішили піти на пік-нік здається вже сто років його не робила .

-Тільки їжу на пік-нік приготую я , бо ти вже сніданок зробити встиг -поспіхом промовила я .

-Добре ,добре .

Pov Дей

Поки Джолі робить нам їжу ,я вирішив трішки побігати .Я знаю навколо будинку можна "добре" побігати .Я переодягнувся і почав пробіжку.

У навушниках грала музика ,світило сонечко ,сьогодні пік-нік ,що може бути краще . А особливо з ким я буду там . По моєму Джолі інша ,такої дівчини я ще не зустрічав .

Ой блін , головне не втюритись , а то мати дівчину це трохи тупо .Витрати тільки на неї .

Так я не з багатої сім'ї .На життя заробляю самостійно . Маю сестру .

Так , повните той день ,коли я перший раз познакомився з Джолі ,потім клуб тири пири .Насправді це була хата мого друга і кімната його сестри .

В принципі грошей в мене достатньо ...А ,може і справді вже потрібно мати дівчину .

Pov Джолі

Нарешті все готово я покликала Дея і ми пішли .

-О ,дивись ,яка чудесна галявина , може давай тут -промовила я .

-Да, ти права тут гарно ,давай тут .

Ми дістали наші "припаси" і почали наминати .Як же це смачно ! Дей такий смішний коли їсть .Ахахах .

-Ахаха , ти весь брудний .Тут серветки у корзині - нарешті сказала йому я .

-Ой , на себе подивись- "чистюля "-перекривив він мене .

-Ах так !-я кинула в нього бутербродом .

-Війна так війна .

Ми почали дурачитись ,кидатись їжею ,ржати .І тут вийшло так ,що коли я його лоскотала то він повернувся і ліг на мене у позі віджимання.

Ого.Незнаю чого ,але по моїй шкірі ніби пробігла зграя мурашок .Його зрачки почали розширятися і мої тоже

Здавалося ще трішки і наші губи зімкнуться у поцілунку , але ні ,і Слава Богу !

Потім він швидко зіскочив і наш пік -нік пройшов у тому ж дусі .Після нього Дей вирішив провести мене додому і я не відмовилась .

-Сьогодні дещо трапилось ,ну в парку .-почала розмову я .

-Да , ти права .Це було дуже несподівано .Але знаєш з тобою я відчуваю себе по іншому ,ніби в іншому світі, так , з тобою в мене ніколи нема поганих думок , коли я бачу тебе ,ніби все перевертається з ніг на голову.

-По моєму ти описав тільки ,що мої почуття .

Несподівано для мене він підходить блище і намагається мене поцілувати . Я відповідаю .Його губи такі солодкі мммм . Але щось пішло не так :

-Вибач ,мені нада іти -і я швидко втікла .

Що це було я і досі не поняла ,але це таке дивне почутия схоже на ....... КОХАННЯ !?

Чекаючи на тебеWhere stories live. Discover now