Я вирушила в парк до Дея ,щоб розповісти новину .Мені дуже не терпілось поділитись .
Ось я вже на місці .Оо , а тут мене вже чекає Дей. Він такий мииииилий.У руках він тримав букет рожевих лілій .Хмм...цікаво , а звідки він знає ,що це мої улюблені квіти .
Я підійшла до нього.
-Привіт ,Дей !
-Привіт , Джолі -і він
простягнув мені букет.-Це мені?Дуже дякую .-на моїх щоках почав з 'являтись рум'янець .
-Ну і що ти хотіла мені розказати ?
-В мене тут через місяць мрія збудеться.Я поїду в Каліфорнію .Уввііі!
-Клас !Це дуже круто !
-Я так і знала ,що ти за мене порадуєшся .
-Може ходімо прогуляємся ?
-Даааа ,звичайно, а навіщо ми тоді в парк пішли -сміючись сказала я .
Дей такий кльовий і до того ж красівенький і накачаний .По ньому видно ,що займається спортом .Але ,на жаль , подобається мені лише як друг.
Ось ми підійшли до морозива .
-Тобі яке?- спитав Дей.
-Я не хочу -скромно відповіла я.
-Таааак нам два полуничних будь-ласка .-відповів мені .
-Та не варто було -не встигла я доказати ,як мені він віддав в руки полуничне морозиво .
-Куди далі підем ?
-Можливо ,на атракціони?
-Так , давно я так не веселився !
Отож ми сходили майже на всі атракціони парку і потім поїхали в зоо-парк.Там було дуже цікаво. За тим пішли пішком до мене додому .
-Слухай ,Дей зайдем по дорозі в супермаркет мені треба продуктів докупити !
-Добре , як забажаєш .
Після супермакету ми втомлені посунулись додому.
Я приготувала нам смачну вечерю і розігріла попкорн для фільму .Да , ми по дорозі ще фільм вирішили подивитися.
-Що будем дивитись :"Мгла" чи "Третій зайвий".-запитав Дей .
-Хочу "Мглу"!
-Ну дивись , шоб потім мені не боялась .
-Хахахаха не буду .
Після перегляду фільму мені щось реально стало страшно .
-Дей, переночуй в мене плііііз !Мені страшно .
-Ну не знааааааю.
-Будь- лааааска.
-Ладно вмовила .
-А тепер підшукаєм тобі піжамку .
-Ну уж нєт .
-Ладно ,ладно шучу .
Я пішла переділась в свою піжамку. Це була широка футболка і піжамні шорти .Я знаю виглядає странно ,але чьорт -це так удобно !
Я вернулась до Дея .Він вже спав .Я знала ,що люди милі коли сплять , але не настііільки.Він такий , такий .... Ну просто нема слів .
Я накрила його легким одіялком і не замітила як заснула .
Ой крутий це був день і не тільки...