Глава 11

89 3 4
                                    

Ні ! Ні ! Ні! Навіщо він це зробив?

Як це могло статися ?Я ж йому вірила.

++++++++++++++++++++++++++++++++
День до відїзду
(5 міс.назад)

Будильник.Сім ранку.Бліін і чого посольство працює тільки до 10.Хто створив це тупе правило?!!

Зрозумівши,що мені не відвертітися я відкрила очі .Сонце засвітило мою кімнату, співали пташки і.....цей ранок точно не нагадував сьогоднішній день.Великі темні хмари вкрили ранкове небо.Не до добра це .І взагалі треба вставати.

Я піднялась з ліжка і пішла у ванну кімнату .Зробивши необхідні водні процедури , я повернулась у кімнату і застелила його.

Я тільки зрозуміла , що як банально це не звучало , але мені нема, шо вдіти.Через пів години пошуків я одягнула чорний кардиган , рубашку в клітинку,голубі конверси та практичні штани . (На фото).

Після ранкових зборів я почула дивні звуки і згадала, що сьогодні ще не їла . Я спустилася на низ і приготувала собі яєчню з зеленню і овочами.При цьому заварила міцну каву.

Після смачного сніданку я поїхала у посольство.Там ще 20 хвилин чекала своєї черги.Забравши закордонний паспорт, я вирішила поїхати в продуктовий, адже яєчню зранку , в обід і ввечері я їсти вже не можу.Докупивши продуктів я повернулась додому .Там побачила , що під час моєї відсутності прийшов Дей.Він сидів за столом біля моєї сестри і пив чай.

-Привіт , коханий!
-Привіт, Джолі.Мені вже надоїло тебе тут ждати , де ти ходиш з самого ранку?
-А ти ,що мій тато, щоб мене тут виховувати ?
- Я за неї тут переживаю , а вона навіть дякую не скаже .
-Може тобі ще вклонитись тут ?
-Якщо хочеш, то кланяйся .

Ці слова мене вивели з себе і я пішла у свою кімнату .Я розумію,звичайно,що ми зустрічаємось , але ж не потрібно влаштовувати сварки на рівному місці.

З цими думками я одягла навушники і занурилась у розслабляючу музику.Завтра я їду в іншу країну на цілий рік , а таке почуття , що йому на це наплювати.Я видихнула і почала далі збирати валізи .
Так і пройшов залишок мого дня.

+++++Наступного ранку+++++++
Знову будильник.Час 10:05.Сьогодні я на цілий рік їду жити в іншу країну.Так, я розумію , це моя мрія, але щось держить мене тут.Дей , Лілі ......це найближчі для мене люди , яких не хочеться покидати.

Чекаючи на тебеWhere stories live. Discover now