Aku mula takut aku ingat lagi kejadian yang buat aku rasa bersalah sampai sekarang disebabkan ramalan bodoh tu aku jadi takut.. Aku tertanya tanya kenapa orang lain sanggup buat ramalan bodoh tu semata mata nak dapat kan cinta ... Diorg tak tahu ke yang ramalan tu menempah maut...
Aku ingat lagi peristiwa tu yang berlaku dekat simpang empat tu....
Semua yee berlaku masa umur aku 12 tahun... bila aku dapat tahu yanv keluarga aku nak pindah aku rasa marah sebab aku tak berpisah dengan kawan2... aku merajuk dan lari rumah..
Time tu lak kabus tengah tebal sangat sampai aku tak nampak jalan dekat depan aku berhenti berlari...
Tiba-tiba aku dengar ada orang panggil budak kecil aku pun pandang lah orang tu ada seorang kakak panggil aku dan dia tengah buat ramalan simpang empat.. time tu lak aku tak ada mood lagii dia nak tanya soalan dekat aku...
Kakak tu tanya dekat aku yang dia ada masalah dengan kekasih dia...Kakak itu bagi tahu aku yang dia ada suka seseorang tapj masalahnya orang yang dia suka tu dah ada isteri dan kakak tu sedang mengandung kan anak lelaki tu... kakak tu obses sngt dengan kekasih dia smpai tak kisah apa yang terjadi dia nak jgak dgn kekasih dia tu...
Lepas tu kakak tu tanya aku macam mana nk buat... time kakak tu tanya dengan budak yang tengah bad mood memang lah..
Kakak tu tanya lagii " adakah kisah cinta kakak dengan lelaki tu menjadi tau tak "
Time tu kabus dah tak tebal sangat aku dengan marah lagii terus lariii dan cakap
"MESTILAH TAK!!!!!"
Ekspresi muka dia masa aku toleh ke belakanv lepas tu masih menghantui aku sampai hari ini... malam itu aku tak boleh nak tidur sebab fikir kan kakak tu... Esoknya aku pergi tempat dimana aku jumpa kakak tu.. lepas tu aku nampak kakak tu dah mati.. Badan dia penuh dengan darah tangan dia dan leher habir dia gelar kan nya...
------------------------------
Penulis: haiii harap korang happy baca ff ini... sorry klau ad typo.. hope korang enjoin..
Persoalan: apa akan jadi dekat aku ...
YOU ARE READING
Ramalan Cinta Puaka
HorrorWaktu kabus senjakala dia akan merayau dalam pekan membawa aura maut dan nasib malang.