TANITIM

620 129 46
                                    

Gülçiçek: 3 yıldır uzaktan Akın'ı seven Gülçiçek, oldukça saf ve temiz bir kızdır. 17 yaşındadır ve hayatına kimseyi almamıştır. Oldukça içedönük ve önyargılıdır.

Akın: Bulunduğu okulun reisi olduğundan çevresi oldukça geniştir. Gururuna fazla yenik düşen Akın, çoğu kişi tarafından tanınmayan Gülçiçek'e gönül verir fakat bu durumu başından beri kabullenmez.

Anıl: Çoğu kızın gözdesi olan Anıl, havalı olmayan herkesi gözünde küçük gören kendini beğenmişin tekidir. Çocuksu bir ruh hali vardır. Hayatına Gülçiçek'in girmesiyle, değişmeye başlar.

Yağmur: Etrafta rahatlığıyla tanınan, neşeli bir kızdır. Sokakta erkek gibi bağırıp çağırdığı icin mahalleli Yağmur'un sesiyle uyanır. Böyle şen şakrak olan bu tuhaf kız, 4 yıldır Ateş'i sevmektedir.

Yeşim: Yağmur'un tek ablası olan Yeşim, Yağmur'dan 2 yaş büyük ve Gülçiçek'le aynı sınıftadır. Okulda zekasıyla tanınır. Hayatına birkac erkek girmesine rağmen gerçek aşkı daha yaşamamıştır.

Didem: Grubun en küçük üyesi olan Didem, Yağmur'dan sadece 1 yaş küçüktür. Genelde sessiz olmayı tercih eden bu kız, hayatına kimseyi alıp, sevmemiştir.

Ateş: Anıl'ın çok yakın arkadaşlarından biri olan Ateş, oldukça havalı ve zekidir. Yağmur'un aşkından haberdardır fakat Yağmur'un hareketlerinden dolayı ona yüz vermez.

Ailemin sadece bu kısmını tanıtabildim. Kitabı okudukça diğer karakterleri de tanıyacaksınız zaten. Umarım beğenirsiniz.

Yorumlarınızı bekler, eğlenerek okumanızı dilerim. 😊




4 MEVSİM AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin