22.Bölüm

497 26 10
                                    

Dikkatttt:
Arkadaşlar öncelikle şunu söylemek istiyorum bundan sonra bölumlerin hepsi texting olmayacak. Ayrıca artık yorum yapan herkese bölüm ithaf ediyorum unutmayın. Bu bölümün ithafları;
Denizturkel877
Redlipswift
BadGirl_CrazyGirl
Miley_Demi_Candy
EkBorBerk
ElifRana4
Yorumlarınız için saolun canlarım❤

Selena
Evde oturmuş ağlamaktan göz yaşım kalmamıştı. Aynaya bakmaktan korkuyorum. Kesin cadıdan bir farkım yoktu. Telefonuma bilmem kaçıncı mesaj gelmişti. Artık sıkılıp açmak zorunda kaldım. 122 mesaj gelmişti. Mesaj bölümüne girdim. Zayn den o hayatımı altüst eden p*çten gelen mesajlara şöyle bir göz gezdirdim.

Konuş benimle Selena.

Önce bir dinle sonra yargılarsın.

Bana oyun oynuyorlar anlasana.

Perrie nikahtan kaçtı.

Tekrar test yaptırmış bebeğin babasının ben olduğumu idda ediyor.

Yalan bebeğim lütfen inanma birtanem.

Evraklar sahte.

Vb. Daha birçok mesaj. Belki bir şans daha hakediyordur. Belki de dinlemeden yargılamışımdır. Gerçeklerden kaçamam artık onlarla yüzleşmem gerekiyor. Ve benim şuan ki gerçeğim Zayn di. Onunla konuşmam gerekiyor.

Aynada kendime son bir kez daha baktım. Gözlerimdeki morlukları kapatıcıyla kapatıp göz kalemiyle düzelttim. Dudaklarımın renginde bir ruj sürdüm. Siyah pantolonumu ve siyah kazağımı giysim. Üstüne deri ceketimide alsım. Telefon kılıfıma biraz para sıkıştırıp onuda cebime koydum. Anahtarımı alıp evden çıktım.

Yolda aklımda yapacağım konuşmayı toparladım. Arabayı kapısının önüne park ettim. Hızla bahçeyi adımladım. Kapının önünde durup boğazımı temizledim. Sonra belki mutlu olur diye süpriz yapmaya karar verdim. Paspasın altındaki anahtarı alıp kapıyı açtım içeri girdim ve kapıyı arkamdan kapattım. Salonda bira şişeleri, cips paketleri,teneke bira kutuları ne ararsan vardı. Zayn asla bu kadar dağınıklığı sevmezdi. Ortalarda olmadığına göre muhtemelen uyuyordu. Merdivenleri çıktım. Odasının kapısını tıklattım. Ama ses yoktu. Kapıyı açtım. Ve tabiki içeride birbirine sarmaş dolaş yatan bir Zerrie çifti beklemiyordum. Boğzımdan koca bir hıçkırık kaçtı ve sonra bir tane daha ve birtane daha... ikiside ağlama seslerime kalkmıştı. Zayn beni görür görmez yataktan yanıma geldi. Tam karşımda durduğunda sert bir tokat attım. O arkamdan seslenirken ben çoktan arabama binmiştim.

Whatsapp||ZaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin