İthaflar:
@denizturkel877
@Melisa_Grier
@premses7585
@BadGirl_CrazyGirl
@EkBorBerkAslında aşağıdaki okuyucular öbür bölüme yorum yapmadılar fakat kitaba ilk başladığım zaman yorum yapmışlardı ve bende onlara teşekkür ediyorum:
@diana_beja
@ilkilikiBunlarda benim tatlı baş belalarım:
@iremacar96
@Azrais95Arkadaşlar bölüm gecikti çok özür dilerim iyi okumalar.
Taylor dan
Selena yı yoğun bakıma aldılar. Bir sürü makina bağladılar ve iğneler yapıp serum bağladılar. Onu böyle görmek içimde bir şeylerin kırılmasına sebep oluyordu. Hala uyuyordu.
Harry nin önümde beliren bedeni ile düşüncelerimden sıyrılıp bakışlarımı yüzüne çevirdim. Yorgun gözüküyordu. O hayran kaldığım, her telini başkasından kıskandığım kıvırcıkları gelişi güzel toplanmıştı. Ama hala yakışıklı ve şirin gözüküyordu. Topuz yaptığı saçından bir tutam dışarı çıkmış ve çok tatlı gözüküyordu. Kendimi tutamayıp gülmeye başladım. Şu son bir haftada yani Selena nın yoğun bakıma girdiğinden beri tebessüm ettiğimi bile hatırlamıyorum. Ama şuan kahkaha atıyordum.
Harry: Ne oldu niye gülüyorsun?
Taylor:Gel buraya benim topuz yapamayan kıvırcık sevgilim.
Gülerek karşıma oturdu. Saçındaki tokayı çıkarttım ve kıvırcık saçları omzuna döküldü. Tokayı bileğime taktım. Saçlarını elimle yukarıda sabitleyip topuz şeklini verdim. Saçları yumuşacıktı. Saçlarına tokayı taktım. Beni tüm dikkati ile izliyordu. Saçlarını topladıkları sonra ellerimi çektiğim zaman dudaklarıma tüy kadar yumuşak bir öpücük bıraktı.
Harry:Benim becerikli sevgilim. Teşekkür ederim.
Ben tam cevap vereceğim sırada Zayn koşarak koridora girdi. Arkasından sarı saçlı çiyan göründü. Benim sinirlerim coşarken Harry bileğimden tuttu. Sonrada ellerimizi birleştirdi. Arkalarından Liam ve Louis geldi.
Liam:Zayn burada olman doğru değil. Gitmek zorundasın ben sana haber veririm. O sırada Louis Perrie çoktan götürmüştü bile.
Zayn bana çok kısa bir bakış attı. Ve uzaklaştı.********
Selena danGözlerimin önünden Zayn le geçirdiğim bütün olaylar geçmişti. Ağlamak istemiyordum artık. Bu anılar gülünecek anılardı ağlanacak değil.
Sonra gözlerimin önüne hasret kaldığım o yüzü ve ela gözleri belirdi. Bana birşeyler fısıldıyordu. Duyamıyorum ne dediğini. Bir süre sonra tekrar fısıldamaya başladı bu sefer ne dediğini duyabiliyordum.
"Uyan sevgilim,uyan"
Geç geldi biliyorum fakat ilham gelmedi. Özür dilerim. Öbür bölüm yakında gelir. Öpücükler ☺☺☺