Selena
'benim aklımda bir şey var'Resmen gözleri parladı. Demek onları bu kadar çok seviyordu. Ama ben daha lafımı bitirmedim. Daha benim gönlümü almış değil.
S- ama önce benim seni affetmem gerek.
Z-e affet o zaman.
Manda,öküz,kereste,hıyarrr.....
İnsan bir romantiklik yapar. O bana bakarken ben koltuktan kalktım.Z-Hey nereye, bebeğim hadi ama affetmemişmiydin zaten sen beni.
O arkamdan hala söylenirken bende odama gittim. Sürünsün biraz pislik. Kapıyı kapatıp üstüne bir de kitledim.
Z- abartıyorsun ama barıştık sanıyordum.
S- ben mi abartıyorum.
Z- yok ben abartıyorum.
Yaşadığım onca zor ve onsuz geçen anlar zihnime dolarken yüksek sesle hıçkırdım
Z-Selena? Tanrım ağlıyor musun? B-ben özür dilerim ben olayı barıştık ve geride bıraktık sandım. Hadi aç kapıyı güzelim lütfen.
S-açarsam ne değişecek ki? Yine aynısınız!
Z- sınız derken ben burda tek kişiyim.
S- egon sen ve romantik olmayan tarafın üçü bir aradasınız yanlız olduğun falan yok senin.
Z- tamam hadi çık ama süprize geç kalıyoruz ben seni almaya gelmiştim yaşadığımız şeylere bak.
Wow Zayn ve süpriz yapmak. Bu şimdi kesin beni alır lunaparka götürür. Her aşk hikayesinde bu olmaz mı zaten? Çocuk kıza süpriz yapacağını söyler sonra alır lunaparka götürür ve sonrada dönme dolabın üstünde öper. Klişelere bak sen. Off ama ben bunu nasıl kırarım ki şimdi o kadar gelmiş özür dilemiş düğünden kaçmış yahu!
Göz yaşlarımı sildim. Ağlamanın verdiği yorgunluk ve uyuşukluk ile kapının kilidini açtım. Elindeki orta boydaki kutuyu elime tutuşturdu. Bu neydi şimdi."Açta bak. Ama biraz hızlı ol geç kalacağız. Imm şey ben misafir odasına gidiyorum. Hızlı ol " başımın üstüne bir öpücük kondurup gitti. Bende içinde ne olduğunu bilmediğim bir kutuyla yanlız kaldım.
Ya içinde yılan varsa da ben açınca içinden çıkıp bana saldırırsa. Ya yüzüme bir pasta yapıştıran bir el çıkarsa. Ya da yüzüme yumruk atan bir elde olabilir.
Ay üf aman kapalı kutulara karşı hep böyleyimdir. Kutunun ipini çeker çekmez yatağımın arkasına saklandım. Yavaşça kafamı yukarı çıkartıp kutuya baktım. Bir şey olmamıştı ayağa kalkıp kutuya ilerledim. Içinde acayip güzel beyaz bir elbise vardı. Ne çok süslü ve abartılıydı nede çok sade ikisinin ortasında bir şeydi. Içinden beyaz dolgu topuk yazlık bir ayakkabı çıktı. Ve en altında ise bir not.
Melekler her zaman melek kalır, sana rastlayana kadar melekten bile güzel bir insanın olamayacağını düşünürdüm. Ama seni görünce bu düşünceyi kırdın Asi Melek sen bunca acıya bunca benim öküzlüğüme dayanıp hala melek kaldın. Ama ben başta ne dedim melekler her zaman melek kalır. ❤
Bu...bu çok güzeldi.
Bölüm ithafları(çoook teşekkür ederim acayip mutlu oluyorum daha fazla yorumm)
@HarrylsTrueLove
@-siyahkanat-
@Herininmuzuu
Azrais95
Ve son olarakkkk
@JustlikeyouonlybeterBundan sonraki bölümlerde Haylor olacak ve whatsapp a geçiş var en kısa zaman da gelecek. :)