27.Bölüm

296 23 6
                                    

Öncelikle biliyorum geciktim. Ve bu okunma ve yorum sayılarını düşürüyor. Bu beni gerçekten üzüyor. Herneyse ithaf işini kaldırdım. Kimseye zorla yada adım kitapta çıkcak düşüncesiyle yorum yaptıramam. Ben her zaman burdayım olumak isteyenler için.

Iyi okumalar.

5 ay sonra

Selena

Üzerimde bembeyaz bir gelinlik var ve ben birazdan evleniyorum. Salona gitmek için gelin odasından çıktım. Ve karşımda onu gördüm. Elaları mutlulukla parlıyordu. "Hazır mısın sevgilim?" koluna girdim ve salona gittik. Yerlerimize geçtik. Ama o an sanki Zayn beni görmüyordu. O...o başka birine bakıyordu. Perrie?!?

Kan ter içinde yataktan fırladım. Tam beş aydır aynı rüyayı görüyorum. Ama bu yaşadıklarım bir rüya sayılmıyor. Keşke...keşke bir an uyanıp yanımda Zayn olsa ve bende oh çekip onun huzurlu kollarında uykuya dalsam. Ama onu. Artık bir kızı var. Effie. Onlar daha evlenmedi. Ama Zayn onunla daha mutlu görünüyor. O mutluysa diycek bir şeyim yok. Bencillik edemem. Kahvaltımı yapmak için dışarı çıkmaya karar verdim. Dolaptan çiçek desenli elbisemi, kot ceketimi ve dolgu topuk ayakkabılarımı çıkardım. Beş dakikalık kısa bir duşun ardından çıkardıklarımı giydim. Beyaz çantamıda alıp aşağıya indim. Evin kapısını açtım ama posta kutusunda bir şey vardı. Bir zarf. Posta kutusunu açıp içinden çıkan zarfı elime aldım.

Bu mutlu günümüzde sizlerinde bize destek olup aşk yuvamızı kurmamıza ve düğünümıze gelmenizi dileriz.

Zayn&Perrie Malik

Zayn in ağzından
'bu yaptığın çok adice Perrie!'

'ama bunda ne var ben sadece onuda davet etmek istedim!'

Effie içerden ağlamaya başladığında onun yanına gitti. Sinirle elimi saçlarıma daldırdım. Meleğim kim bilir ne kadar üzülmüştür. Belkide umursamamış yırtıp atmıştır. Ya da hiç görmemiştir. Bilmiyorum of bilmiyorum!

Flashback

Zayn hevesle davetiye hazırlayan Perrie ye baktı. Kendisi bu kadar hevesli değildi. Perrie de zaten bundan yakınıyordu içten içe. Zayn listeye bir göz gezdirdi. Selena yı bu listeye eklememişti eklemezdide zaten. Bir bardak su içmek için içeri gittiğinde genç kız listeyi kapıp Selena nın adresini ve isminide yazıverdi. Bu onun kendisini onurlandırmış Selena nın gözünde ise yüzsüzleştirmişti.

Whatsapp||ZaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin