1. Jestem pyskatą gówniarą

289 21 5
                                    

Nazywam się Aileen, ale dla przyjaciół Leen, chociaż... i tak nikt do mnie tak nie mówi. Dlaczego? Hmm, może dlatego, że nie mam tych pieprzonych przyjaciół?! Mam szesnaście lat i aktualnie mieszkam w Polsce w Warszawie. Całkiem tu ładnie, język mają nawet spoko, ale tęsknię za Wielką Brytanią. Tam jest mój dom. Tam miałam przyjaciela.

Teraz on jest sławny, robi wielką karierę, a o mnie pewnie już dawno zapomniał. Ale ja zapomnieć nie potrafię. Każdej nocy, od naszego rozstania, męczą mnie koszmary. Przez brak snu miałam huśtawki nastrojów i wyszło jak wyszło. Jestem wredną, pyskatą gówniarą, której nikt nie chce.

Dlaczego nikt mnie nie chce?
Przeklinam, pyskuje, dwa razy wyrzucono mnie ze szkoły, zdałam do następnych klas bo moje wyniki są dużo ponad przeciętność, ale moje zachowanie przeszkadza nauczycielom, pale, czasem piję, a czy się tne? Kiedyś to robiłam, ale kiedy tata się dowiedział to się załamał, a mój ojciec to chyba jedyna osoba, na której mi zależy.

Mieszkam z moim tatą bo moja cudowna mamusia (czujecie ten sarkazm?) zostawiła mnie i mojego tatę, zabierając mi przy okazji moją ukochaną siostrę Meridiah (czyta się Meridija jakby ktoś nie wiedział).

Dobra koniec mojej "tragicznej" przeszłości. Nie lubię się nad sobą użalać.

Pewnie chcecie wiedzieć jak wyglądam? No więc jestem prawdziwą boginią piękna i sexu (czy teraz też czujecie ten sarkazm?). Jestem mega wysoką blondyną z pięknymi zielonymi oczami i idealną figurą. A tak naprawdę to jestem dość normalna. Mam brązowe włosy z blond ombre. Niebieskie oczy a wzrost, chyba łapie się do tego normalnego. Może na zewnątrz nie wyglądam tak, eeem, groźnie? Ale pod warstwą "normalności", jak ja to nazywam, potrafi kryć się mały diabełek, którego lepiej nie wkurzyć.

A teraz zobaczcie sobie moją historię.

Hej!
Oto pierwszy rozdział nowego ff o Charliem!
Jeśli jednak szukacie jakiegoś ff o Leo to zapraszam na mój profil gdzie znajdziecie ff o tytule "No More Fear" zapraszam!
Do następnego moje Bambinos :*

Old (Boy)Friend? ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz