•••

544 77 97
                                    

Hey! Ordaki..

Evet evet sen. Kimliğini saklama.

Ben mi?

Kim miyim? Eh, önemsiz.

Bana -S de.

Şimdi senin trenine binip, senin ülkene göç edeceğiz.

Sen ve ben. İkimiz..

Korkma!

Sadece gerçeklerle yüzleşeceğiz.

Etrafına bir bak!

Hiç değilse bir defa bir kerecik bak.

Herkes farklı değil mi? Herkesin kendine göre bir yürüyüşü, bir gülüşü, bir bakışı, bir ses tonu, bir düşüncesi, bir hikayesi var. Başkalarına anlatabileceği, tekrar tekrar hayal edip güleceği belki de üzüleceği bir hikayesi var.

Peki ya sen?

Sen ne kadar gülebilirsin?

Hikayelerini anlatıp üzülür müsün yoksa?

Hiç değilse anlatabileceğin bir tane olsun arkadaşın var mı?

Ne kadar da soru soruyorum değil mi?

Ama önemli olan sorularım değil. Önemli olan sensin. Düşüncelerin, bakışın, arkadaşların, gülüşün, saçının bir teli ve ağlayışın.

Evet ağlayışın. Ağlayışın beni ilgilendimez değil mi? Ya da hiç ağlamaz mısın? Cidden bunu mu düşünüyorsun? Hah düşünceni de öğrenmiş oldum.

Seni tanımıyorum, tabi sende beni. Ama beni merak ediyor musun? Nerdeyim, kimim, nasıl biriyim, güler miyim, ağlar mıyım?

'Bana ne senden?' mi diyorsun yoksa?

Bu sorularımdan şunu da anlayabilirsin; Ben düşüncelerini okuyamam veya geleceği göremem.

Ama 2014'ü bilirim, o zaman ki insanların neye hapis edildiklerini, zihniyetlerinin nasıl çalıştığını, ne kadar kinci veya utangaç olduklarını, gök yüzüne her baktıklarında neyi, kimleri gördüklerini bilirim. Çocuklarının başını nasıl okşadığını, ne kadar kaba olduklarını, yaşam tarzlarını, hobilerini veya fobilerini bilirim. Çaylarını nasıl içtiklerini, çiçeklerini nasıl suladıklarını, yazılarını, o her gün havlayan siyah köpeklerinin adını bilirim. Tabi bir de gülüşlerini bilirim, ağlayışlarını, en önemlisi hikayelerini bilirim.

Seninkini de biliyorum.

Ne kadar acıklı veya huzurlu bir hayatın olduğunu biliyorum.

Belki umursamaz birisin ve 'Ee bana ne be bunlardan? Günümün 5 dakikası kitabını okumaktan boşa geçti bunu da biliyor musun?. Sadete gel ya da 5 dakikamı geri ver de gideyim' diyorsundur. Beş dakikanı geri veremem. Ama sana hangi oyunun hangi bahtsız kurbanı olduğunu söyleyebilirim.

Nasıl mı?

Dedim ya hikayeni biliyorum.

'Şaka mısın sen?' Diyorsun sanırım. Hayır unuttun mu ben -S'im.

Kim olduğumu söylemiyeceğim. Sanırım uzun zaman sen de bilmeyeceksin.

Ama düşüncelerimden beni hatırlayabilirsin. Gülüşümden, ağlayışımdan, bakışımdan, yürüyüşümden, her bir kelimemden beni tanıyabilirsin.

İmkansız deme sakın.

Ve unutma ki bir kaç sene önce matematiği de bilmiyordun. Bir Wattpad hesabının olacağını, koşarken düşeceğini, hoşlandığın kişiye rezil olacağını bilmiyordun. Bilseydin gitmezdin, gitseydin koşmazdın değil mi? O çok sevdiğin 'best friend'ini de tanımıyordun.

Ee demek ki o zaman böyle bir şey imkansız olamaz.

» ♪ «

» ∞ «

» ∅ «

» ★ «

ssssssssssssssss.sssssssssssssssss
ssssssssssssss. .ssssssssssssssssss
sssssssssss. .sssssssssssssssssss
sssssssss. .ssssssssssssssssssss
sssssss. .ssssssssssssssssssssss
sssss. .sssssssssssssssssssssss
sss. .sssssssssssssssssssssssss
s. .sssssssssssssssssssssssssss
sss. .sssssssssssssssssssssssss
ssssss. .ssssssssssssssssssss
ssssssssssssss. .sssssssssss
sssssssssssssssss. .sssss
ssssssssssssssssss. .ssss
ssssssssssssssssss. .sssssss
sssssssssssssssss. . ssssssss
ssssssssssssssss. .ssssssssssss
ssssssssssss. . ssssssssssssss
sssssssss. .ssssssssssssssssss
sssss. .ssssssssssssssssssssss
sss. .ssssssssssssssssssssssssss
s. .sssssssssssssssssssssssssssss
s. sssssssssssssssssssssssssssssss


Geçmişe dönük..

Ben -§Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin