Chci říct to co bude vyznačené tučně tak tam hraje roli a nebo je to jenom nějaká nová postava která se tam bude ukazovat.
Chloe
Dneska jdu s bratrem navštívit jeho kamarády. Vůbec je neznám ale těším se. Chtěla jsem vzít s sebou svoji nejlepší kamarádku Caitlin ale brácha řekl že radši ne. Jaden mi nachystal outfit. Šaty s podpatkama. Všechno jsem na sebe oblékla a šla dólů po schodech. Kde mě čekal Jaden.
Nasedli jsme do našeho lamborghiny a vyjeli jsme. Po cestě bylo ticho ale nebylo trapné bylo to příjemné ticho.
Dojeli jsme před obrovskou vilu. Bylo tu několik luxusních aut ale já jsem zvyklá od Jadena. Nevím kde bere ty peníze ale je mi to jedno. Zazvonily jsme na zvonek. Před dveřmi se objevil oplzlý kluk. S bratrem si daly klučíčí pozdrav a pak nás představil.
"Čest Ryane".
"Čest bro. Kdo je tahle kočička vedle tebe."
"Moje sestra".
"Aha běžte si sednout do obyváku za klukama".
Přykývly jsme a odešli do obývaku. Na pohovce seděli dva skoro stejní lidi asi bráchové. Na dalších křeslech seděli další dva kluci. (Ryan tam už došel)
"Ahojte kluci". Řekla jsem aby si mě všimly. Všichni mě přišly přivítat, představit se a objali mě. Strašně moc se mi zhnusoval Ryan. Ten jeho oplzlý úsměv. Fuj. Nejradši by mě beztak viděl nahou ale já jeho ne. Nejvíc mě ovšem zaujal Justin. Ty jeho oči a vlasy a tělo,úsměv. Ano toho bych ráda viděla nahého. Bože já jsem tupá ještě je ani neznám a už přemýšlím o obsah jejich boxerek. Bože. Jaden donesl vodku a whisky a další alkohol a řekl: "Jde se pít"!! Všichni souhlasně přykývly až na mě chtěla jsem je jenom poznat a ne hned s nima pít. No nic už se z toho nevyvlíknu. Pily jsme a dávaly si otázky ktere byly mířené na sexuální život a na mě. No jo co čekáte od kluků. Tady je ukázka i s odpovědmi.
Kolik ti je Chloe?
20 let.Jsi panna?
Jsi blázen ve 20?Kdy jsi o to přišla?
V 15. Den narozenin. S klukem kterýho sem ani neznala.Kolik jsi měla pravých vztahů?
2.Ale pak mě to už nebavilo tak jsem navrhla flašku. Pravidla byly taková že pokud to nesplníš svlíkneš něco ze sebe (jsou jenom úkoly, žádná pravda). Chlast nám došel. Nebojím se Jadena. Už mě několikrát viděl nahou.
Roztočila jsem flašku a padla na Freda.
"Ták Fredo co bych s tebou udělala. Třeba dej si pusu s Jaxonem a přidejte i jazyky".
Fredo zo poslušně splnil a roztočil. Padlo to na mě. Wau.
"Takže odplata bude sladká. Dej si francouzáka s Justinem."
Tohle že je odplata to udělám s radostí. Přišla jsem k němu sedla si na něj obkročmo a začaly jsme. No hra skončila tak že jsem zůstala jenom v kalhotkách. To jste měli vidět ty uslintaný pohledy když jsem si sundala posprsenku. Pak už si nic nepamatuju...
TOHLE JE PRVNÍ DÍL DOUFÁM ŽE SE LÍBIL.ANO BUDOU TAKOVÉ KRATŠÍ ALE ZATO BUDOU KAŽDÝ DEN. :)
ČTEŠ
Ne-(JBFF)
RandomKlikni a dozvíš se víc :* Dělám si srandu.... Chloe zjistí že její bratr je v gangu. Přistoupí do něho taky ale nelíbí se jí Ryan. Co se stane až s Ryanem zůstane 2 dny sama doma. Zamiluje se? PŘÍBĚH JE CELÝ SMYŠLENÝ.