Chloe
"Chloe vstávej lásko".
"Ryane nech mě ještě spát a neříkej mi lásko. Nechodíme spolu a nikdy nebudem". Řekla jsem moc drsně. Když mě někdo tak oplzlý budí jsem hodě upřímná.
Rychle se mi nalepil a pusu a začal mě líbat. Odtáhla jsem se a chtěla mu vlepit facku. Silně mě ale stiskl zápěstí a já jsem zasyčela bolestí.
"Tak poslouchej ty děvko. Budeš dělat to co ti řeknu nebo si mě nepřej".
Co? On mi řekl děvko? A co mi chce udělat? Nenávidím ho! Dala jsem si sprchu ale hlavou se mi furt promítalo děvko děvko děvko.
Šla jsem se dólů nasnídat dneska mě čeká první lekce od Justina. Justin mě už čekal v kuchyni i s Ryanem pozdravila jsem Justina a Ryanovi jsem dala jenom vraždící pohled na to ihned řekl.
"Co kurvičko neumíš pozdravit". Řekl Ryan.
"Umím ale ne takové kokoty jako jsi ty".
"Tak dost lidi. Ryan neříkej ji kurvičko a ani děvko a kdo ví jaké názvy máš ještě v hlavě. A ty Chloe si běž obléct něco sportovního jdeme do posilovny".
V posilově
"Tak Chloe představ si někoho místo toho boxovacího pytle".
Přikývla jsem a vím koho si tam představím Ryana. Udeřila jsem ale Justinovi to nestačilo. Furt na mě řval jak jsem slabá. Byla jsem tak vytočená že jsem se otočila k němu a dala mu pěstí do rtu. Mu okamžitě začala týct krev.
"Promiň Justine nevím co to do mě vje.." nedořekla jsem to protože mě zastavil.
"Klid Chloe tohle jsme si měly vyskoušet až zítra ale v pohodě. A ten ret se zahojí".
Vzal to úplně v klidu. Šla jsem se převléct. Několikrát se mě zeptal kdo mi udělal ten monokl na ruku. Jasně že Ryan ale mu to říkat nebudu.
Doma
Tady to teda fakt žije snad co druhý den tu mají párty. Dlouho jsem se nezmiňovala o Caitlin. S ní jsem se pohádala jenom proto že prý teď na ni nemám čas. Všichni kluci jsou opilý a strašně se na mě lísají. Teda až na Jadena. Všechny jsem postupně dovedla do postele. Poslední mi zbyl Justin. S ním jít po schodech no děs. Celou cestu řval. "Teď jsem si to uvědomil miluju Chloe".
Bylo to milé ale nevěděla jsem jestli to myslí vážně a nebo alkohol dělá své. Lehla jsem si k němu a usla.
ČTEŠ
Ne-(JBFF)
RandomKlikni a dozvíš se víc :* Dělám si srandu.... Chloe zjistí že její bratr je v gangu. Přistoupí do něho taky ale nelíbí se jí Ryan. Co se stane až s Ryanem zůstane 2 dny sama doma. Zamiluje se? PŘÍBĚH JE CELÝ SMYŠLENÝ.