Po 1 měsíci
Za ten 1 měsíc se nic moc nedělo. Ryan měl furt jeho oplzlé narážky a jedno mě uhodil ale zrovna tam přišel Jaxon zak ho zmlátil. Justin mi dal několik lekcí učila jsem se jak zacházet se sbraní a pak taky oblékání jako děvka. Toho bavilo asi nejvíc. Kluci krom Justina dneska odcházejí na týden pryč. A ještě jedna novinka s Justinem jsme pár. Nebylo to vůbec romantické. Přepadl nás v domě jiný gang a Justin mi řekl že mě miluje a jestli budu jeho dívka.
Právě teď ležím v posteli. Je ráno. Justinovo tělo je na mě přilepené jako když přilepíte papír k papíru. Potřebuji na záchod. Zvednu Justinovu ruku a utíkám. Po dokončení potřeby si zalezu do sprchy.
"Justine vstávej. Musíme pokračovat v lekcích."
Nedá se vzbudit tak si naňho sednu obkročmo a začnu ho posázet malými pusinkami na tvář a zároveň se vrtět na jeho přirození. Ještě jsme neměli sex ale dneska na to mám chuť. Uvidíme.
"Kurva Chloe přestaň nebo se neudržím".
" A kdo říkal že chci aby ses udržel."
Začala jsem se vrtit ještě víc a začala mu sundávat triko a on mě taky začal svlékat.
Nechtěla jsem předehru a on taky ne. Vsunul ho do mě a od té chvíle jsme náš dům zaplnily vzdychy. Po dosáhnutí orgasmu jsme se oba svalily a Justin řekl.
"Myslím že tahle lekce by pro dnešek stačila. Lásko".
Jenom jsem přikývla a přitulila se k němu.......
Další den
Chloe
Ráno jsem vstala Justin už nebyl v posteli. Šla jsem si udělat hygienu a následně do kuchyně. Ve které Justin smažil vajíčka. Přišla jsem k němu a vybafla ho.
"Co děláš Chloe"?!
"Tomu se říká vylekání Lásko".
"Shawty"?
"Hm?"
"Mám pro tebe dost blbou zprávu".
"Tak povídej".
"Dneska mi volal Fredo. Musím za nimi jet a sem přijede".....
"Kdo přijede? Justine řekni mi to."
"R-ryan".
"Ne Justine já tu s ním nechci být".
"Neboj Chloe jenom 2 dny".
"Jasně 2 dny plných narážek na mé tělo. Říká mi kurvo a bije mě. Myslíš že je to příjemné"?
Neodpověděl mi a přisál se mi na krk. Ví mojí slabinu. Achh.
ČTEŠ
Ne-(JBFF)
RandomKlikni a dozvíš se víc :* Dělám si srandu.... Chloe zjistí že její bratr je v gangu. Přistoupí do něho taky ale nelíbí se jí Ryan. Co se stane až s Ryanem zůstane 2 dny sama doma. Zamiluje se? PŘÍBĚH JE CELÝ SMYŠLENÝ.