2.

473 25 0
                                    

Chloe

Ráno jsem se vzbudila. Bolela mě hlava ja střep. Chtěla jsem vstát ale kolem mě byly dvě paže. Od Jasona a Justina. Koukla jsem se pod deku měla jsem na sobě kalhotky. Snad se nic nestalo. Vzala jsem od jednoho z kluků tričko a šla dólů po schodech. Měla jsem namířeno do kuchyně. Prošla jsem obývákem. Kde mimochodem byly na sobě nazí a přilepení Fredo a Ryan. Na zemi byly mé šaty. Vzala jsem je a oblékla. Kde je vůbec Jaden? No nic šla jsem do kuchyně a kdo tam seděl Jaden.

"Ahoj Jadene".

"Ahoj Chloe.. Tak co líbí se ti moje parta"?

"Parta....super až na to že mě viděly skoro nahou a dneska ráno jsem se probrala v posteli s Justinem a Jaxonem."

Dólů přišel Justin.

"Uf díky Chloe. Už jsem myslel že jsem spal s Jaxonem".

"Ty jsi nespal s Jaxonem ale asi Fredo a Ryan se spolu vyspaly běžte se na ně podívat." řekla jsrm a zasmála se.

Všichni až na mě se šli na ně podívat a dostali záchvat smíchu. Já jsem si mezitím našla cereálie. Nasypala jsem si je zalila mlíkem a šla do obýváku. Sedla jsem si teď už k sklidněným klukům a začali jsme si povídat. Dozvěděla jsem se že Ryan tu s něma bydlí teprve 2 měsíce měl bouračku a Fredo mu nabídl že může bydlet tady u nich a pak řekl Fredo:

"Nechcete se nastěhovat tady k nám"?

"Co"? Řekla jsem já a bratr odpověděl "Jasně bro však už tu mám i pokoj".

Wtf? On tu má i pokoj?

"Chloe už nemáme volný pokoj tak si vyber k terému klukovi se nastěhuješ"?

Než jsem stačila něco říct řekl Justin že k němu. Ryan byl hodně naštvaný ale co ten je mi u prdele. Spíš nevím jestli to dokážu s takovým sexoušem přežít na jednom pokoji. Ihned jsme všichni vyrazily k nám do baráku. Zbalila jsem si všechno. Měla jsem toho hodně tak ale ať se kluci potrápí aspoň na 30 minut budu mít klid.

Barák jsme dali na inzerát a jely spátky. Teď už domů. Všechno kluci zase vynesli do Justinového pokoje. Až odešly tak jsem si potřebovala odpočinout tak jsem se natáhla a usla.

Justin

Všechno jsme vynesli do mého pokoje a pak jsem se šel napít. Jak jsem přišle Chloe ležela na posteli a spala. Vzal jsrm si ji do pokoje protože je neskutečně sexy a něco mě k ní táhne. Vybalil jsem všechny její věci a lehl si k ní a následně usnul.

BUDU MOC RÁDA ZA VOTE&KOMENTY :*

Ne-(JBFF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat