Bi Kez küsmeyelim.

89 6 3
                                    

Selam yine ben!Yatağımda yatmış düşünüyorum, gerçekten ölmek ister miydim?Ah biliyorum."Bu kız neyden bahsediyo?" diye kendinize soruyosunuz,sormayanlarda olabilir.Tamam tamam uzatmadan 5 ay öncesine gidelim...

Ditirirdirtitiriririrayaray(yanliş anlamayın alarm).Off yine soğuk bir okul sabahıydı ve ben yine uyanmak istemiyordum.Ya o değilde ben sanırım yine rüyami unuttum.Okul okul okul en nefret ettiğim şey .Ve size sölemeyi unuttuğum bir şey var ben kanserim ama mutlu olmaya calışıyorum.Tabi ne kadar olabilirsem...Yataktan çıktım hazırlandım ve peruğumu taktım hicbir şey umrumda degildi kanser hakkında ama umrumda olan tek şey bu lanet olası perukları kullanmaktı.Çantamı aldım ve okula gittim.

Yanılmıyorsam ilk ders müzikti aman tanrım ilk dersten Gökhan 'la mı uğraşacaktım?!?.Wow ben size adımı sölemedim adım Elis aslında babam koymuş adımı kendisi New York'tan geldi tabi bende orda doğdum.Gökhan demişken kanserim hakkımda benle dalga geçen bir çocuk eskiden yakın kankaydık ve anlamadığım bir sebepten dolayı benle küsmüştü.Kanserimin çoğuda onun yüzünden ilerledi ama neyseki ondan kurtuluyordum çünkü babamlar beni haftaya bir aylığına yatılıya gönderiyorlardi.

Canlarım benim tek istedikleri benim kanserden kurtulmam.Ama bu benim için zor olucak.Ben bu düşüncelere dalmışken bir ses 'KOALA' hafif tebessüm etmiştim ne yani maymunum şu an yanımda oturuyordu.Berk dedim ve yüzüne baktım'Naber' dedi bende kollarımı birleştirdim'Hıh ben sana küsüm' dedim.Oda 'Neden ama kolala' diye mızmızlanmaya başladı(Ah Berk kankayız sanıyorsun ama ben seni 2 yıldır seviyorum benim maymunum)Gökhan ordan çıkıştı "Belgesele döndürdünüz lan burayı"

Berk çenesini oynattı ve Gökhana döndü(Allah'ım sana geliyorum)ve sadece' siktir git' dedi .Ne?!?Bu kadar mıydı ya? insan bişe hissetmese bile döver filan yani.Gökhan 'Kimi sikiyim?' dedi.Berk o anda çıldırdı Allah ne verdiyse Allah Allah Allah(Tabiki de böyle bişe sölemiyo Gökhan'a ardı ardına yumruklar attı.Sonra ben şok Gökhan vefat.Berk'e baktım iğrenir gibi bu durum ne kadar hoşuma gitsede bu yaptığı ve Gökhan'ın yerde olması iğrenç bir durumdu.

Gökhan'ı kaldırdım sonuçta Berk'ten önce o vardı ve biz eskiden kankaydık ona pansuman ettikten sonra kendi kendine şarkı söylemeye başladı sonra da Koray Avcı sen şarkısını söyledi.Bu şarkıdan ne kadar nefret etsemde o söylerken güzel geldi çünkü Gökhan'ın gerçekten muazzam bir sesi vardı.Sonra ben kahkaha atmaya basladım oda durdu ve'Ne yani kötü mü soylüyorum' dedi .Bende yere bakıp ayağımın parmak ucuyla yere daireler çizdim.

Gökhanda 'Senle neden küstük beni hic sorgulamadın' dedi.(Ya öğrenmek istemiyorum hem sen daha az önceye kadar benle dalga geçiyodun)desem kabalık olurdu.Bende 'Sorgulamadım çünkü ikimize saygim var.' dedim.Aniden kapıdan cıktı.Hatta cıkmadı bildiğin kapıyı çarptı ya ben o kadar pansumanı o kapıyı kırıp gitsin diye mi yaptım!.Artık hem Gökhan hem Berk benle konuşmuyordu bende en iyi kankam Sude'yle konuşuyodum sonra yanımıza nobetçi öğrenci geldi ve babamın geldiğini beni yatılıya erken götürecegini söyledi.İşte yine babam ve yine kafasına esen şeyler.'Tamam geliyorum'dedim ve benim için yolculuk başlamıştı...

Gece OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin