3-р хэсэглэл

2.4K 123 3
                                    

Том нүдэлсээр орны даавуугаа хуу татан биеэ ороогоод орны цаашаа унахдаа толгойгоо шүүгээний бариуланд цохичих нь тэр.

Би: Яаая!

Би орны цаанаас толгойгоо цухуйлган үүдэнд зогсох залуу руу харан: ХЭН БЭ?

Залуу одоо л ухаан орон нүдээ даран: У-Учлаарай би нөгөө~

Тэр гялс өрөөнөөс буцаж гаран хаалга хаахад би гялс дээрээ халаатаа өмсөөд өрөөнөөс гарах өнөөх залуу доод давхарт буйдан дээр сууж байлаа.

Би шатны хажууд өлгөөтэй байх шүхэр аван: Чи хэн бэ? Хар шөнөөр айлд юу хийж байгаа юм? Хулгайч уу айн?

Залуу том нүдлэн буйдан дээрээс босон: У-Уучлаарай! Би энэ байранд өөр айл орсныг мэдсэнгүй. Код нь хэвээрээ байсан болохоор шууд ороод ирсэн юмаа! Залруулга хийчихээд явах гэж байлаа. *бөхийх* үнэхээр их уучлаарай! Муухай эндүүрэл боллоо. *бөхийх*

Тэр залуу бөхийсөөр үүд рүү алхахад би байрнаасаа хөдлөлгүйгээр шүхрээ түүн рүү чиглүүлсээр байлаа.

Тэр залуу бөхийгөөд дахин уучлалт гуйн гутлаа өмсөөд цааш эргэхэд Жүнхён ороод ирэх нь тэр.

Залуу: Жүнхён! O.o

Би: Жүнхён!

Жүнхёны нүд томрон: Гикван?

Гикван гэнээ? Тэгэхээр тэр залуу Жүнхёнтой холбоотой байхнээ?

Жүнхён Гикван гэх залууг тэврэн: Хэзээ ирсэн юм?

Гикван: Өнөөдрийн онгоцоор~ Очих газаргүй шууд танайд ирсэн чинь~

Өнөөх залуу над руу эргэж харахад би гялс шүхрээ буулган инээх аядахад

Гикван: Код чинь хэвээрээ байсан болохоор л~ *Жүнхён руу харах* Чи дахин гэрэлчихсэн юм уу? *шивнэх*

Жүнхёны царай барайн: Ямартай ч дотогшоо орцгооё!

Жүнхён Гикваны мөрөөр тэвэрсээр том өрөөнд ороход би гялс гал тогоо руу орж тэдэн ногоон цай бэлдэн аваачиж өглөө...

Би инээх аядаад Жүнхёны хажууд очиж суух гэснээ болин: Би өрөө рүүгээ орлоо. Та хоёр тухтай ярилц даа! *Гикван руу харах* Түрүүний явдалд~ Эвгүй юм болчихлоо уучлаарай!

Жүнхёныг миний талаар тайлбарлачих байх гэж найдсаар өрөөндөө орж ирэн асаасан лаануудаа унтраагаад ор луугаа шургалаа.

Ичмээр юмаа~

Зохиогчийн талаас

Гикваны нүд томрон: Чи солиорчхоо юу? *амаа жимийх* Тэр бүх зүйлээ саначихвал яах юм болж байна? *шивнэх*

/Дууссан/ ♛He's my Joker, I'm the Queen♛ Where stories live. Discover now