Alexa
Tak... som v Arianninom dome s jej bratom ktorý je asi psychicky na dne.
Pomaly som otvorila dvere od Zaynovej izby.
Ležal na posteli a díval sa na strop.
"Zayn, nechceš niečo na pitie alebo na jedenie??" Potichu som sa ho opýtala. Na okamih sa pozrel na mňa a späť na strop. Pokrútil hlavou.
"Veď Zayn musíš niečo jesť a piť" Trochu nahlas som zamrmľala. On sa stále diva na strop.Rozhodla som sa že mu aj tak niečo spravím, ale čo??
Vybrala som mobil a vytáčala som Ariannu.
"No čo chceš??"Ozvalo sa z druhej strany
"Aria? čo má Zayn rád? Myslím z jedla." Vysvetlila som jej.
"Neviem, asi...vafle."
"Asi??" Zdôraznila som.
"Áno, má ich rád. Inak načo ti to je?" zavrčala.
"Chcem mu niečo spraviť na jedenie."
"Aha. Dobre idem končiť. Maj sa."
"Aj ty" Zložila som.Tak a ide sa na to.
...
"No ták Zayn musíš niečo zjesť." Už asi pol hodinu tu núkam Zaynovi jedlo a on stále nič. Stále čumí na ten poondiaty strop a ignoruje. Nasrala som sa, tanier s vaflami som položila na stôl, sadla si na Zaynovú posteľ a začala ho šteklit. Chvíľu statočne udržal smiech, ale potom vypukol od smiechu.
"Tak čo, ideš to jest??" Spýtala som sa rázne keď už plakal od smiechu.
Posadil sa a vydýchol si."Tak dobre" No konečne!! Stal sa zázrak! Aleluja!!!
Podala som mu tanier.
"Ďakujem" Usmial sa.
"Není zač" Úsmev som mu opätovala.Arianna
"Počuj, musím si s tebou vážne porozprávať." Oznamila som Perrie.
Nechápavo sa na mňa pozrela.
"O čom?"
"O Zaynovi, p..." Skočila mi do reči.
"Počkaj. Ja...no... neviem ako by som ti to povedala... ale..." Nadýchla sa a následne vydýchla.
"Chcem sa s ním rozísť" Povedala na rovinu.
Pozerala som na ňu ako na debila.
"Počkať. Prečo??" Zamračila som sa. Ona to myslí vážne?!
"Pretože s babami ideme na ročné turné"
"A to je ten problém??" Čo je na tom že ide na turné? Veď sa vráti, neodchádza navždy."Áno. Vzťah na dialku není práve najlepsí. Môže sa stať... napríklad že jeden podvedie toho druhého" Sklonila hlavu.
"Myslíš to vážne??" Zadívala som sa na ňu.
"...áno..." Tak a tu som skončila. Prudko som sa postavila, zobrala si bundu a odišla.Zayn
Keď tu je Alexa tak skoro vôbec nemyslím na Perrie.
"Preboha Zayn, spamätaj sa!!Chováš sa horšie ako decko, ktoré nedostane vysnívanú hračku." Okríklo ma vedomie.
Má pravdu, nemal by som sa tak správať.Navrhla čí by sme nešli kuknúť nejaký film.
Prikývol som.
Vybrali sme Blbý a Blbší.
Sadol som si na gauč a čakal kým príde Alexa s čipsami a minerálkou.No. Po dlhej dobe sa tu hlásim s novou časťou.
Dúfam že sa vám páčila.
Ak hej tak ak chcete zanechajte vote a možno aj ten komentár 😊
VOUS LISEZ
Moments / SK Liam Payne /✔
FanfictionMoment... Moment ktorý im zmení životy. Sestra slávneho Zayna z 1D Arianna sa trochu zamiluje do jeho kamaráta Liama ktorý sa tiež do nej zamiluje. Lenže čo ak sa niečo stane čo ich zmení?? Toto je príbeh lásky, radosti ale aj sklamania a bolesti...