1. Kapitola

898 18 0
                                    

Ahojte, som Arianna segra slávneho Zayna Malika z One Direction. To je fakt otrava keď idete po ulici a naraz vás skoro na zem zrazia 1Dfans... čí im nedohodnem stretnutie... A tu je moja BFF Alexa, Mám 17 rokov a Alexa má 18... Lenže ja mám jedno dosť veľké tajomstvo ktoré nevie nik ani Zayn ani Alexa... Pred rokom som chodila s Jasonom, kvôli komu som skončila školu... Keď som od neho dostala pár faciek tak som to sním skončila. Lenže tie modriny si všimol Zayn a chcel si ísť vyriešiť s ním, vravela som mu že som to sním skončila ale on aj tak si nedal povedať.....

.... AR: Tebe sa páči!!!! Z: "Mne sa páči len Perrie..." AR: . "ty si sa do nej zaľúbil!!! Priznaj sa!!!!" Z: "Arianna!!!!! Prestaň!!!!! ...." Milujem naše ranné hádky... a vždy ja provokujem :D "CRrrrr!!!!" AR: Haloo?? AL" Čau ideš von?? AR: Ahoj, jasné že idem.... AL: Stretneme sa na ihrisku ok??? AR: Ok....

AR: No konečne už som si myslela že neprídeš AL: Jasné keď to máš blízko!!! AR: Podme sa poprechádzať AL: Ok AL: Inak ideš na tú chatu??? AR: Na akú chatu??? AL: To nevieš chalani idú na akúsi chatu... ty to fakt nevieš??? AR: Ja ho asi z...!!! Ty to vieš odkial??? AL: Mne to napísal Harry na FB pýtal sa ma čí nejdem?... a ty ideš AR: Tak to hej ale len ak tam pôjdeš ty!!! AL:Ok AR: A kedy idú na tú chatu??? AL: Už zajtra AR: Č-č-čo!!?? Už zajtra??!! AL: Ano AR: Ja už idem :musím sa zbaliť a niečo povedať Zaynovy. Tak čau AL:Maj sa

Hneť ako som prišla domov chcela som sa Zayna opýtať o tej chate, ale nebol doma AR:Zavolám mu?? A už som vytáčala číslo Z: Halo?? AR: Zayn!! prečo si mi nepovedal o tej chate???? Z: Čo?? o akej chate??? AR: Len sa nehraj že nič nevieš!!! Z: Musíš ma otravovat... ČAU!! ....... AR: To fakt debil skoro nič mi nepovedal a zložil to. OMG On ma vie tak nahnevať!!!! Idem sa zbaliť ...

NA ĎALŠÍ DEŇ

AR: Zayn??? Super zase sama doma :D Cŕŕŕ No?? AL: Čauko si zbalená??? AR: Ano.. to už sa ide teraz??? AL: Len Harry ide skôr a tak nás zoberie.... Už ťa čakáme pred domom AR: Ok už idem... A vypla som ju

AR: Ahojte H: Ahoj AL: Čau Nasadla som do auta a išli me...... H: Aria vie Zayn že ideš?? AR: Šibe ti?? Keby som mu to povedala tak by ma zamknul v dome.... H: Ahá..... AL: A keď ťa najde na chate?? AR: Nech si vraví čo chce.... Nebudem zavretá v dome ........... H: Už sme tu... AR: Celkom pekná chatka :D AL: Aj mne sa páči H: OMG... AR: Čo je?? H: Zabudol som kľúč do chaty.... AL: Takže sa nedostaneme do nej?? H: Asi nie... AR: To mi chceš povedať že ju nevieš otvoriť?? H: A ty by si ju vedela otvoriť??? AR: Daj mi neaký drôt a otvorím... H: Tak to ta stavím... AR: Pozri mám drôt trochu ohnem.... strčím a... je otvorené.... H: (Harry z otvoreními ústami) AR:To čumíš, čo?? AL: Arianna tak toto o tebe neviem nato že sme kamošky od základnej :D AR: To fakt??...........

Tak toto je prvá časť tohto príbehu dúfam že sa vám páči :D :D Sorry za gramatiku ale čo už.... :D :D

Moments / SK Liam Payne /✔ Où les histoires vivent. Découvrez maintenant