12. Kapitola

212 13 0
                                    

No tak neviem či budem pokračovať :/ :/  Prosím aspoň 3 votes alebo nejaké komenty na povzbudenie :/  :)

Ako Liam odišiel hneť som šla spať..... Ráno som sa zobudila, von bolo nádherne. Vstala som z postele a zamierila som k šatníku. Vybrala som modré tričko pod zadok a zelené legíny. Potom som šla do kúpelne, tam som si spravila vlasy do chvostu. Išla som do kuchyne že si niečo dám na raňajky, sedel tam Zayn aj s Perrie. Zaželala som dobré ráno a prišla som ku chladničke. Z nej som si vytiahla šunku a maslo. Urobila som si rožok so šunkou a maslom. Keď som  sa naraňajkovala rozhodla som sa že zajdem niekde, zobrala som si mikynu a prišla som ku vchodovým dverám a keď som ich chcela otvoriť niečo z druhej strany tlačilo tak že som spadla na zem. Bol to Liam. "Prepáč zlato nechcel som" ospravedlňoval sa "Nevadí"  "Kde si sa vybrala??"Vypytoval sa "No niekde vypadnúť"odpovedala som "Takže vypadnúť?? A čo keby som vypadol s tebou??"  "Okik :)" A vyrazili sme

Keď sme šli parkom stretli sme Louisa s Eleonor. Kecali sme chviľu a potom sme šli každy svojou cestou. Lenže keď som sa rozprávala s El tak som si všimla na jej boku nôž, bol to vojenský. "Čo ak chce Louisa zabiť, Mala by som to povedať Liamovy, lenže bojím sa ako bude reagovať" Povedala som si.

Keď sme šli cez cestu tak Liamovy vypadol mobil, Ja som šla už na druhú stranu až kým som nepočula pišťanie kolies. Otočila som sa a už som vydela Liama na zemi "LIAM!!!!" Vykríkla som a rozbehla som sa za ním. Keď som ku nemu pribehla hneť som zisťovala či dýcha. ON NEDÝCHA???!!!!! A počula som zvuk záchranky. Hneť ma odstrkli tak že som sa nemohla k nemu dostať. Bola som v takom šoku ani si neviete predstaviť. Kričala som jeho meno, plakala som.

Ocitla som sa v nemocnici. Neviem ako som sa tam dostala a bolo mi to jedno, snažila som sa najsť Liama. Našla som ho na operačke lenže ma tam  nepustili, takže som musela čakať, to som aj robila. Modlila som sa nech prežije.

Prišla ku mne sestrička a sadla si ku mne, "Je mi to ľuto" Povedala. Nemohla som tomu veriť Liam je mŕtvy. Už ho nikdy neuvidím, už ho nikdy nebudem cítiť, už nikdy..... 

Prišla som domov a v obyvačke boli chalani "Arianna čo sa stalo" Opýtal sa ma Loui. Svojim plačom som vyzradila čo sa stalo. Bol šokovaný,nie len on ale aj Harry Zayn a Niall. Išla som do kuchyne, zobrala nôž, bola som pripravená až... "Aria nerob to" počula som Liamov hlas a jeho dotyk. Keď som sa otočila...

ALEXA

"Dúfam že sa mi nič nestalo. Do piči čo keby ma zabil!! Som šťastná že žijem. On je fakt debil. Keby som nešla von tak by sa toto nestalo. Čo sa stalo stalo sa" Vravela som počas cesty domov. Keď som prišla domov tak sa mama vypytovala kde som bola tak dlho . No čo povedala som jej že som bola s kamoškami von. Vošla som do svojej izby a vzala som do ruky mobil, keďže som si ho nebrala .Mala som SMS od Zayna, otvorila som ju  a v nej ´Prepáč, je mi to ľúto, si v poho??´  Tak čo odpisala som mu  ´Máš šťastie že som ešte medzi živími!!!´ Odpísala som mu  ´Fakt je mi to ľúto nevšimol som si ťa ale...´  ´Ale?´  ´...ale aj ty si mala dávať pozor na cestu´ Čo?? Mala som dávať pozor, ma dávať on pozor!!! Bola som taka nasraná že som si dala dole mikynu a ľahla som si do posteľe a to ani som sa neprezliekla do pyžama, tak ma vytočil. Zaspala som...

No čo poviete?? Asi už skončím :D Mám obmedzený web, takže nestíham písať a pritom chodiť na fb stránku (Ak ju chcete.... Story of my life Sk/Cz... ) Takže Čo si myslíte o Alexe,?? Odpustí Zaynovy??

Čo poviete na Ariannu?? 

Ak sa vám niečo nepáči tak napíšte 

Som rada aj za tie 2 votes ale aj tak :/ Poteší ma viac votes alebo comentov 

Moments / SK Liam Payne /✔ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang