AriannaVšetko bolo už na svojom mieste. Áno musela som to za nich poupratovať.
Alexa sa vyhovorila že ju už mama volá a Zayn vykecal zo seba že ide do sprchy.
Nič iné mi nezostávalo.Naraz mi doplo že som dlho nevidela svoju lásku.
Zobrala som do ruky mobil a vtom momente mi začal zvoniť. Na obrazovke blilala Liamová fotka.
Tomu sa vraví telepatia."Ano zlato?" Zdvihla som a úsmevom.
"Ahooj. Počuj nechce sa ti ku mne natrepať??" Ozval sa takým cute hlasom."Nemá náhodou sa chalan dotrepať ku babe?" Uškrnula som sa.
"No veď hej ale... ty tam máš brata."
"No to je tiež pravda." Zasmiala som sa. Mal pravdu. Ak by sme robili hriešne veci a on by do toho vkročil.... trapás na celý život.
"No vidíš"
"Ok tak... za pol hodku som pri tebe."
"Dobree. Tak ahoj a ľúbim ťa."
"Ahoj aj ja teba" Vypla som to.
O hodinu
Ležím na Liamovej nahej hrudi a počúvam ako mu tlkoce srdce.
Už sme stihli sa aj 'pohrať'.
Teraz ležíme a vnímame jeden druhého.Zayn
Ak mám povedať pravdu tak sa mi Alexa veľmi páči.
Celkom mi pomohla. Pri nej som zabudol na Perrie.
Ja neviem ale... ZAMILOVAL som sa do nej.Alexa
Celý zvyšok dňa na neho myslím.
Nejdem to tu krútiť.
Poviem to narovinu.
ZAĽÚBILA som sa do ňho.O týždeň
Arianna
Už piaty deň tu sedím znova. Pri momentálnej mojej kamarátke, Záchodovej mise.
Že by som niečo zjedla?? Je to možné. Ja zošrotujem všetko. (Nemyslím to celkom doslovne :D )"Segra?" Ozval sa Zayn.
Pozrela som sa na neho. Vyzeral že tuho premýšla."Čo ak... ja budem..." Boha to je debil.
"Kurva Zayn jebe tu?! Var niesom incest!!!" S tymto ma nasral."NIE! Nemyslel som že budem otcom. Čo ťa to napadlo?? Myslel som že asi budem strýýkom!!" Usmieval sa ako slniečko na hnoji.
"Čo ti bije??" Pozrela som sa na neho ako na debila. Vytiahol z vrecka mobil a začal z niekym volať.
"Alexa?? Ahoj, počuj nešla by si do lekárne kúpiť zo dva baby testere??? Nie! Ja nie. Šibe ti? No je to asi možné. Ok. Tak potom príď. Ahoj" Zložil.
...
Neprešlo ani dve hodiny už tu bola Alexa.
Dala mi do ruky jeden teste a ja som šla do hajzla.
Alexa
Podala som jej ten tester a čakala s jej bratom.
O chvíľu vyšla z neho.
"Tak?" Opýtal sa vysmiaty Zayn. Čo mu je tak smiešne?.
"Pozitív" Povedala a zošúchla sa po stene na zem.
"Ty sa s toho netešíš??" Spýtala som sa jej.
"Čo ja viem?? Čo ak ho Liam nepríjme?" Nemo odpovedala.
"Bude rád neboj. Veď ho poznám." Snažil sa ju potešiť Zayn.
"Len aby..."
Hello!! Nová časť je na svete!!!! Chcem vám oznámiť že už vás čaká EPILOG!!
Asi vás to neteší ale... všetko sa raz skončí...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Moments / SK Liam Payne /✔
FanficMoment... Moment ktorý im zmení životy. Sestra slávneho Zayna z 1D Arianna sa trochu zamiluje do jeho kamaráta Liama ktorý sa tiež do nej zamiluje. Lenže čo ak sa niečo stane čo ich zmení?? Toto je príbeh lásky, radosti ale aj sklamania a bolesti...