Je tu konečne nová časť... No skôr mini časť :D
Liam
Zobudilo ma zvonenie mobilu "Ano??" Zdvihol som "Ahoj Liam. . . Prídeš dnes??" Bola to Aria "Pokúsim sa prísť... Neviem do kedy bude nahrávanie... A ak mi ešte niečo nepadne tak sa pokúsim prísť :)" Povedal som "Tak dobre, Ahoj... Ľúbim ťa" "Aj ja teba... Ahoj" A zložil som.
Trochu som to nechápal. Buď sa mi to zdalo alebo fakt som počul z jej hlasu strach ?
Vstal som z postele a zamieril do kúpelne. Dal som si sprchu a spravil zo seba človeka.
Potom som sa premiestnil do kuchyne. Tam som si s chladničky vytiahol čokoládový jogurt. Keď som ho zjedol tak som zamieril späť do izby a prezliekol som sa . Dal som si rifle, biele tričko a zobral som si sivú mikinu. Rozhodol som sa že si prevetrám hlavu. Išiel som do parku.
Keď som prišiel tak som si spravil horúcu čokoládu zo šlahačkou. To tak milujem!
Alexa
Niečo mi vravelo aby som šla k Arii... Len... neviem či ísť.... myslím že by som nemala ísť.... Bože som s tohoto celkom vedľa.... Nakoniec som sa rozhodla že pôjdem.
Hodila som si na seba mikinu, obula conversky a vyrazila som.
Keď som prišla k jej domu ešte som rozmýšľala že sa môžem otočiť a ísť naspäť.
Ale nakoniec som šla.
Tak konečne som niečo zo seba vyhodila :) Po tej dobe čo som nič nepridala by sa mohol Liam prestať báť lyžičiek :D :D (Robím si srandu xD )
Tak dúfam že sa vám táto mini časť páčila... Likujte... komentujte...Beriem aj kritiku :)
++++++
A chcela by som sa vám poďakovať vám všetkým čo čítate tento príbeh.... Aj tým čo ju lajkuju... Ale poprosila by som aj nejaké cmt :)
Ešte raz Ď.A.K.U.J.E.M !!!!!!!!!!!!
+++++
Píšem novú poviedku (tiež o Liamkovi :) )Ak by ste chceli ju prečítať volá sa Outlaws of love... Tam by som vás chcela poprosiť aby ste mi napísali do cmt či ju mám písať alebo nie :)
KAMU SEDANG MEMBACA
Moments / SK Liam Payne /✔
Fiksi PenggemarMoment... Moment ktorý im zmení životy. Sestra slávneho Zayna z 1D Arianna sa trochu zamiluje do jeho kamaráta Liama ktorý sa tiež do nej zamiluje. Lenže čo ak sa niečo stane čo ich zmení?? Toto je príbeh lásky, radosti ale aj sklamania a bolesti...