Her şey Anlam Buluyor

81 14 1
                                    

Rich karşımda buz kesmiş gibi duruyordu.Gözleri üstüme kenetlenmiş,söyleyeceklerine hâlâ başlayamıyordu.Onun bu hali beni korkutmaya başlamıştı.
"Seni dinliyorum Richard ,bu kadar önemli ne var ,eve kimin girdiğini mi öğrendin ? "
"Ellen , kazadan sonra gitmeye başladığın nöroloğunun yanından geliyorum.Senin başına gelen bu olayların neden olduğu , hatta olmadığı şimdi anlamlandırma ."
"Rich,ne demek istiyorsun , nasıl olmadığını ? "
" Ellen, hep birlikte geçirdiğimiz trafik kazası senin üstünde korkunç etkiler bırakmış. "
" Rich ne var , çabuk söyle , altı ay önceki olayın şimdiyle ne âlâkası olabilir ? "
"Hayır Ellen , bütün belirtilerini göstermiştin ama biz anlamamışız .Çok üzgünüm .Ama bundan sonra her zaman yanında olacağıma söz veriyorum .Ellen sana şizofreni tanısı koyuldu ."
Duyduklarım sanki bir rüyaymış gibi , acaba şuan da mı bir halüsinasyon , yoksa en acı gerçekler mi ? Birazdan huzurla yatağımda mı uyanacağım , yoksa bir hastane odasına götürüleceğim.Tanrım neyin gerçek olduğunu anlayamıyorum.Acaba ,ben var mıyım ?

6 AY ÖNCE

Richard ,Ellen ,Rachelle ve Adam namı diğer Blackeyes her zamanki grubu toplayıp kamp yapmaya giderken , arabanın normal çalışmadığını fark etmeleri çokta geç olmadı.Fren tutmuyordu , direksiyonsa kitlenmişti.O ,bozulmuş araba ,dördü içinde mezar olmaya yeterdi.Şansları varmış ki , uçurumdan yuvarlandıklarında ,hepsi de vücudunda kırık ve yaralarla kazayı atlattılar.Ama Ellen 'ın beyninde oluşan hasar, ne yazık ki o an fark edilmemişti.Arabanın o hale gelmesinde ki ve kazanın , Ellen' ın hayatının değişmesinin sorumlusu ise Adam olmuştu.Çünkü ,hackerlik işlerini yaparken birilerinin canını fena halde acıtmıştı.Bu, gruptan atılmasına ve en yakın arkadaşlarını kaybetmesine yetti.

HALÜSİNASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin