#1 Spotkanie

541 24 5
                                    

*Asia Pov*
AAARRGGHH!!!- wrzeszczałam na cały pokòj. Zawsze jak jest weekend budze się o 6 albo 5 a w tygodniu jak muszę wcześniej wstać to nigdy się nie wyśpie! Zjadłam śniadanie ubrałam się i postanowiłam wyjść na miasto. Szłam powoli ulicą z telefonem w ręce gdy nagle ktoś wpadł na mnie a mòj telfon upadł na beton zresztą tak samo jak ja. Szybko spojrzałam na sprawce. Był to jakiś ok. 17letni chłopak. Odbiegł odrazu i nawet mnie nie przeprosił! Już miałam wstać kiedy podszedł do mnie chłopak ubrany w bluze z kapturem,chuste i ciemne okulary. Przestraszyłam się troche ale potem ogarnęło mnie dziwne uczucie..jakbym go już znała.. Chłopak podał mi rękę i zapytał czy wszystko wporządku. Podniosłam telefon a wtedy okulary spadły z oczy chłopaka.. to był Multi! Patrzyłam na niego jak jakaś idiotka przez dobre 20min. Ale najlepsze było to że on patrzy na mnie! Jaka piękna..- szepnął, lecz na tyle głośno że ja to usłyszałam. Gdy zorientował się że spadły mu okulary przytulił mnie i dał jakąś karteczke a potem uciekł! Stałam jak wryta i nie mogłam uwierzyć co się właśnie stało...
*2 godz. Puźniej, Michał Pov*
Siedziałem w domu i myślałem o tej dziewczynie.. była śliczna i nie wiem dlaczego przy niej poczułem się jakoś.. lepiej? Sam nie wiem.. mam nadzieję że nie wypadłem na idiotę przytulając nie znajomą dziewczynę na ulicy.. nie wypadłem co nie?

Hej, no i jest pierwszy rozdział! Taki troche taki no nie jakiś superowy ale jest :')

Nie Wiem|MultiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz