Ik open me ogen. Morgen begin ik met school. Ik ben zeker benieuwt ,maar ik heb nog niet het verleden achter gelaten. Ik stap uit me bed en ga douchen. Na het douchen pak ik een spijker broek met knie scheurtjes want ik hou van gescheurde broeken (zie de omslag) en witte t-shirt van polo. Daar boven draag ik een zilveren keting en nog een gues horloge. Ik style me haar die nu tot me kont komt. Ik gebruik alleen mascara en roze lipstick. Ik loop naar beneden en maak uitgebreid ontbijt. Ik loop naar rida de kamer en spring op hem. 'Auwh dunya laat me slapen'. 'Nee kom eten' 'hmem wejow vrouwen altijd hoofdpijn'. Ik liep uit zijn kamer en ging aan de eet tafel zitten. Ik pakte me telefoon en scrolde door Facebook. Ik zag dat hij na 30 minuten nog niet opgestaan was. Ik kwam zijn kamer binnen en zag hem ps4 spelen. 'Ik kom al ,ik kom'. Hij liep achter me aan en nam plaats aan de eettafel. 'Ewa morgen school'. 'Rida ik ken de weg niet kun je me alsjeblieft brengen'. 'Is guud'. Ik at verder en ruimde alles op. 'Ik ga naar buiten '. 'Wat ga je buiten doen'. 'Nou de dicht bij zijnde shisha lounge zoeken' zei ik zo sarcastisch mogelijk. 'Wat!?'. 'Ben je gek, gewoon beetje naar de buurt kijken'. 'Oke maar als ik iets hoor wejow wat ik met je ga doen'. Ik lachte en pakte me canada goos jas en me witte adidasjes. Ik pakte me oordopjes en telefoon. Ik liep naar buiten en zag rida de auto. Ik kreeg een grijns op me gezicht. Ik liep weer terug naar binnen 'waarom ben je terug'. 'Gewoon was me redbull vergeten' zei ik snel. Ik ging naar de keuken en pakte een redbull. Ik liep naar de keuken tafel en pakte het rustig van af en rende naar buiten. Ik starte de motor op en reed zo snel mogelijk uit me straat. Waar ga ik heen. Lekker shoppen in roffa. Ik nam de afslag richting rotterdam. Ik parkeerde rida's auto en ging een paar winkels binnen. Ik kocht alles en nog wat. Ik had heel veel tassen in me hand op eens ging me telefoon af. Rida zal ik opnemen of niet. Ik besluit toch om op tenemen. 'Jah'. 'WAAR BEN JIJ'. 'Ik ben in roffa' 'WAT MET MIJN AUTO'. 'KOM TERUG NAAR HUIS A BEZEM' . 'Ik ben geeen bezem maar oke ik kom'. Ik ging nog langs de macci. Ik bestelde een vismenu. Ik zag Een groep jongens naar me kijken. Ik zetten met oordopjes in me oor. Op eens kwam een jongen naar me toe. 'Ewa zine heb je nog nooit gezien'. 'Wollah stop stop alsjeblieft'. 'Ewa mag ik je nummer niet'. 'Nee'. Ik liep uit de mac en de jongen kwam achter me aan 'je bent wel pittig jij komt niet van hier he'. Ik negeerde hem en liep door. Ik pakte me auto sleutels uit me zakken. 'So so so mooie waggi'. 'Wollah ik zag je één ding verspil je tijd niet en help je moeder'. Ik legte me spullen in de kofferbak. 'Maar el mohiem doei'. En stapte rida's auto in en reed weg. Aangekomen voor me huis stond rida voor de deur. 'IK DENK ZIJ GAAT ALLEEN HIER LOPEN. NEE HELEMAAL NAAR ROFFA GEEF DIE AUTO SLUITELS'. ik pakte me spullen en moest een beetje lachen om zijn opmerking en gaf hem de auto sleutels. Ondertussen zag ik Ilias op de bank zitten. 'Hey'. 'Ewa dunya'. Ik liep snel naar boven en legde me spullen neer. Ik trok me jas uit en me schoenen ook. Ik liep alweer naar beneden en zag die jongen die mij liet schrikken gisteren. 'Ewa youssef bestel een pizza'. Ow hij heet youssef. Hij heeft krullen en een guccie pet op met een psg trainings pak. Ik liep snel door naar de keuken. 'DUNYA'. 'JA'. HAAL WAT TE DRINKEN VOOR MIJ'. 'OKEE'. ik pakte 4 redbull's uit de koelkast. Ik gaf een aan rida en Ilias maar youssef hield even me hand 'engerd' fluisterde ik. Hij lachte. Ik nam plaats op de bak en ging op me telefoon. De bel ging. Ze keken allemaal mijn kant op. 'Wejow '. Ik stond op en rida zetten een petje op me hoofd en gaf me geld. Ik deed de deur open en zag weer de zelfde jongen. Hij gaf me 5 dozen pizza's. Rida kwam aan renen en nam het over. Rida keek de jongen raar aan. 'Aawh wil me broerlief me helpen' zei ik plagend. Ik betaalde het en gaf hem fooi. 'En een fijne dag verder'. 'Het zelfde'. Ik sloot de deur en nam plaats aan tafel. 'Wil je niet eten'. 'Nee Ilias ik ben naar de maci geweest' en keek rida de kant op. Hij schudde met zijn hoofd. Hij wou iets zeggen maar ik onderbrak hem. 'Waag het niet om te zeggen'. Ik gooide een kussen op hem en zijn telefoon viel. Ik wou lachen 'wollah lach lach'. Zei hij drijgend. Het werd avond en ilias en youssef gingen weg. Youssef gaf me nog een knip oog ,maar ik schudde gelijk me hoofd. Hij is echt irritant hij keek heeel de tijd mijn kant op. 'Morgen school he'. 'Jah ik ga vroeg slapen'. Ik gaf rida een kus op zijn wang. Ik trok me pj aan en waste me gezicht en ging in bed liggen. Als me broer rachid hier nou was zou ik hem ook een kus geven. Met de gedachtes bij rachid viel ik in slaap.
JE LEEST
Zo veel pijn ,maar te veel liefde #VOLTOOID#
Romance❤️#VOLTOOID BOEK#❤️ 55 delen story of dunya "Angst" een klein woord met een groot betekenis. Iedereen maakt het mee. Het heeft een indruk en een na druk. Je kunt het voelen. Het kan je overal achtervolgen. Nou ,......in mijn woordenboek staat er al...