1 jaar later.......
In de keuken"je bent dik geworden dunya". "Hou je bek rida ik ben niet dik ik ben slank". "Echt niet kijk maar zelf in de spiegel". "Hou je bek eens jij bent pas dik". "Ow echt waar joh". Rida trok zijn t-shirt om hoog en wees naar zijn sixpak. "Dat zegt niks hoor". "Weet je wat ik schrijf je in". "Waar". "Laat me dan uitpraten ik wil je inschrijven op kickboks". "Jajajjaja mensen slaan zonder problemen". Hij schoot in de lach en schudde zijn hoofd. "Wat!?! is normaal maar eerst deze mini oreo taart eten". "Nee die is van mij". "Ga weg is niet goed voor jou sixpak" en gaf rida een knipoog . Ik liep naar mijn kamer waar ik de bubbelbad aan deed. Mmm lekker ontspannen. Hoe lang geleden deed ik kick boks zo ander half jaar denk ik. Ik ben alhamdoulilah over nassim heen. Maar ik denk wel aan yassin vaak (dus de beste vriend van nassim). Soms zie ik hem gewoon voor mij. Maar nee hij is daar in frankrijk. En ik ik ga over 2 dagen naar marokko met rida mijn liefe broer. Eindelijk lekker bruin worden. Nou ik ben niet wit ik ben getint al sinds kleins af aan. De deur word plotseling open gemaakt. "AAAA RIDA GA WEG IK BEN NAAKT". "Nou en je bent me zusje ik heb luiers voor je verschoont en als of ik naar je kijk". Daar heeft hij een punt in. Ik pak me lingerie van de grond en doe hem in de bubbelbad aan. Nu voel ik me weer op me gemak. "Ewa wat doe je in mijn kamer". Ik keek opzij en zag rida eten van me snoep pot. "Hallo hallo wat eet is van mij". "Er was geen snoep beneden en ik kan niet kopen omdat we toch naar marokko gaan en je leeft in mijn huis ja". "Okee dat is je plicht". Ik ging weer verder met ontspanen en sluit me ogen.
"Hhmnhmnhm nmmnnhnnmnhn". "Ssssssssst rida ga weg". Ik keek op en zag rida op mijn telefoon muziek luisteren. "Rida rida rida RIDAAAA" "wat is er kill je liet me schrikken". Ik grinik. En ga weer verder met ontspanen. Owja hakeem ik heb niet met hem genomen ik vond het beter dat ik single blijf. Maar hij heeft zijn liefde aan mij verklaar maar uiteindelijk kwam het niet wedersheids. Ik was toch niet zo verliefd op hem. Oja en chakier hij komt elke dag langs voor zaken met me broer. Ik heb dus elke dag contact met hem en het leukste is hij gaat ook mee naar marokko. Ik heb me spullen al in gepakt. Ik heb niet alles mee genomen omdat het niet paste. Ik heb alleen ongeveer 10 procent mee genomen en dan denkje zo weinig maar neee deze 10 procent is 3 koffers man. Ik had nog met rida een paar discussies over me koffers maar uiteindelijk won ik. Maar ja hij had toch geen keus. En inaya zij is de beste. Ze heeft me geholpen in goeie en slechte tijden. Jammer ze gaat dit jaar niet op vakantie. Ik ga haar wel missen haar gekkigheid. "Ee luister dan dunya". "Hmm". "We gaan in marokko naar de graf van mohamed". Owja het belangrijkste ben ik vergeten me broer die om het leven is gebracht voor mij. Om mij te redden. Ik hou van hem nu nog meer. "Hmhghm". "Ee jaa hoor" zei ik schoor. "Alles komt goed". Rida kwam naar me toe en kuste me op me hoofd. "Ga douchen je stinkt". "Ssst dat is manneparfum". "Ja toch izan". We schoten in de lach en rida loop naar de deur. "Owiri deze meid". Ik stapte uit de bubbelbad en ging douchen. Ik trok een nieuwe lingerie aan en een short en hemt van mickey mous. Ik vind het echt schattig. Ik doe me haar in een knot en trek me vel rose pantoffels aan. Ik liep naar beneden zo als gewoonlijk zit chakier daar met rida aan het praten. "Ewa mickey mous". "Ewa kast". Ik loop naar de koelkast en maakte het open. Rida heeft toch gelijk niks om te eten. "Rida ik ga iets bestellen". "Okee doe 3 patatje oorlog en doe wat energie bij en 2 pizza's en 1 kapsalon groot graag". "Bestel jij kan het niet onthouden ". "Okee". Ik loop naar de woon kamer en plof naast chakier. "En hoe gaat het". "Elhamdoulilah". "En jij". "Alles gaat goed el hamdoulilah". "Mazian". Ik doe de tv aan en kijk tlc over dikke mensen met overwichts problemen. "Ee dunya hoor jij daar niet mee aan het doen in plaats van dat dunneren meisje dan jou". "Hahahahh rida grappig zeg" zeg ik geirriteerd. "Was grapje maar e droge ". Ik grinkte en keek door.
Eindelijk eten. Ik begin gelijk te eten. Heerlijk na afloop moet ik als gewoonlijk alles weg gooien en tafel vegen. "ewa chakier blijf je hier slapen "zegt rida. "Ik weet niet man". "Is gezellig blijf chakier" en kijk hem met een prillip "okee" ik glimlach en lig op de bank met me hoofd op rida de boven been. Ik val uiteindelijk in slaap.
JE LEEST
Zo veel pijn ,maar te veel liefde #VOLTOOID#
Romance❤️#VOLTOOID BOEK#❤️ 55 delen story of dunya "Angst" een klein woord met een groot betekenis. Iedereen maakt het mee. Het heeft een indruk en een na druk. Je kunt het voelen. Het kan je overal achtervolgen. Nou ,......in mijn woordenboek staat er al...