"Ahhahaha hakeem". "Wat is waarheid sommige mensen denken echt op onze school ze zijn mooi ". Ik keek in zijn mooie ogen. "Je hebt echt mooie ogen dunya". Ik schaamde me en keek op zij. "Dunya wil je nog iets eten". Ik keek gelijk zijn kant op. "Ja chocolade sorbet". Hakeem ging helemaal plat. "Meneer nog één sorbet". "Chocolade" roep ik. Hele restaurant gaat stuk om mij. Ik schaame zo erg. Zelfs de marokkaanse jongens gaan stuk. Ik keek op zij en zag hakeem rood van het lachen. Ik gaf hem een speelse klap. De chocolade sorbet is gekomen en ik eet zorgvuldig op. "Ik ga afrekenen dunya". "Nee doe ik". Ik wou op staan tot dat hakeem me achter duwde. "Zit op je kont". Hij stond op en ging afrekenen. We liepen buiten terug naar zijn vespa. "Waar moet ik je af zetten". "Ken je shisha lounge magnum" hakeem keek me met een opgetrokken wenkbrauw. "Is me broer de shishalouge ik wil niet alleen thuis blijven". Hij lachte en knikte.
"Stop hier". Hakeem stopte. Nu moet ik een afscheids kus geven. Ik knuffel hem snel en geef hem een snelle kus op hakeem de gezicht. Ik loop binnen en iedereen kijkt. Ik zie rida daar praten met een paar jongens. Wanneer hij mij ziet stopt hij "HEEY ZUSJE" schreeuwt hij door de hele lounge. Ik sla met me hand tegen me gezicht aan. Iedereen keek me aan. "Wejow is dat zijn zusje wollah zij is wel gevaarlijk" hoorde ik nog achter me. Ik loop naar rida. Ik pak zijn pet van zijn hoofd en zet hem op. Ik knuffel hem en loop naar de balie. Ik zit op die hoge stoelen. Rida komt er aan. "Ewa hoe was het vandaag". Ik haalde me schouders op. En ging weer op me telefoon.
Iemand tikt op me shouder en ik draai me om en zie die jongen die me gered heeft van nabil. Ik spring op hem. "Ben je me niet vergeten". "nee natuurlijk niet jij hebt mijn leven gered". "Heb je nog nabil gesproken dunya". Ik voel me ogen branden hij heeft nassim vermoord. Ik laat paar tranen vallen. Hij knuffelde me. "Sorry". "Nee maar hij heeft nassim ben sallah vermoord". "Ik moet gaan dunya maar als je me nodig hebt kun je me altijd vinden". "Maar hoe heet je wacht". Hij liep weg. Huh waar kan ik hem altijd vinden en ik weet geen eens hoe hij heet. Ik krijg een appje. Hoi ik ben chakir ik ben die jongen van daar net. Kifech hoe komt hij aan me nummer mohiem ik ga er niet om vragen. Heey .
Opdit nummer kun je me appen
Okee dankjeIk loop naar achteren waar rida is. Ik zoek rida. Ik loop een dunne trap op. Daar kom ik een jonge tegen. "Zoek je iets". "Ja mijn broer". "En wie is je broer". Dom waarom antwoord ik zo. "Rida el .....". "Kom mee". Ik loop achter die jongen aan. Hij maakt een deur op en zie daar rida met een paar jongens. "Wat is er". Ik kwam naar voren. "Aa dunya kom binnen". Ik kom binnen en zit naast rida. Hij zit geld te tellen. Ik kijk rida met een opgetrokken wenk brauw. "Ewa ja zaken". Ik schiet in de lach.
Ik raak in gesprek met een jongen over voetbal nou een gesprek meer een discussie. "Aa ik haat jou ik zeg toch barca is beter". "Mocht je willen jij bent een meisje je weet niks". Ik steek me middelvinger en steek hem in zijn gezicht. Hij slaat me hand weg. Nu gaat hij te ver. Ik bespring hem. Maar opeens kieteld hij mij. "Hahahahhahahahhahah sttopp"". "eerst als je zegt dat real beter is" "nooittt". Ik geef hem een harde trap. Hij laat me meteen los en kreunt. Ik zie rida geïrrigeerd kijken naar ons. "Kinderachtig" mommpeld hij. "Jij jouad opstaan jij blijft uit de buurt van me zusje klaar barca is beter". En schiet in de lach. Ik schud me hoofd. Ik zette me dum en me wijs vinger boven me hoofd als teken van loser. Ik kon aan zijn lip lezen dat hij zei jij heb nog niet gewonnen.
JE LEEST
Zo veel pijn ,maar te veel liefde #VOLTOOID#
Romance❤️#VOLTOOID BOEK#❤️ 55 delen story of dunya "Angst" een klein woord met een groot betekenis. Iedereen maakt het mee. Het heeft een indruk en een na druk. Je kunt het voelen. Het kan je overal achtervolgen. Nou ,......in mijn woordenboek staat er al...