Ik nam plaats op de stoel. "Rida waarom had je niet eerder verteld". "Jij schreeuwt altijd die keer zag je 1 shisha pot in me kamer en toen werd je helemaal gek laat staan lounge". Ik zag dat inaya wou lachen. "Maar toch moest je het zeggen ik ben je zusje en niet je zus. Doe wat je wild maar breng je zelf niet in gevaar". "Dus je bent niet boos". "Wesh wat denk jij tuurlijk ben ik boos wacht maar thuis". Inaya baste uit van het lachen. Ik moest mee lachen en rida keek ons scheef aan. "El mohiem we gaan weg we hebben hier niks tezoeken". "Hallo kom terug wat ga je zo maar weg, ik breng jullie weg". "Wat je wilt". Hij bracht ons naar huis. "Inaya wil je bij mij slapen please". "Ik ga even me broer bellen om me kleding te brengen". "Oki". Ik sprinte naar boven en trok me korte short aan en me sport bh die zitten zo lekker. Ik kom naar beneden "sexy". "Ahaha inaya je bent psyco". De deur bel ging . Ik deed open en zag dat het de broer van inaya was. Hij keek me van top tot teen aan. "Is het jou huis". "Jah woon met me broer hier". Ik pakte inaya de spullen. "INAYA". "JA" "PAK JE SPULLEN". "OKEE". ze kwam aan renen en pakte haar spullen en ging weg. Ik bleef ongemakkelijk staan "wil je iets drinken". "Ja graag". Ik loop met hem richtig de woon kamer en ga gelijk naar keuken. Ik pak van alles koekjes en drinken. Ik leg het voor hem neer en ga zitten. "Heb jij een vriend". Um yassin maar ik heb geen contact meer. Wat moet ik zeggen... "nee". "Ow oke" en keek met een geschrokken blik "waarom kijk je zo" zei ik half lachend. "Ow nee je bent echt en heel mooi meisje. Wel de knapste die ik ooit in me leven heb gezien". Wauw dus wat moet ik zeggen. "Dankje". Me hoofd is al eenbeetje rood aan het worden. "Waar is inaya eigenlijk"zeg ik om snel van onderwerp te veranderen. Hij haald hem schouders op. "Ik ga kijken"en ga weg so dat was genant. "Inaya". Ik hoor geluid van af me broer de kamer. Ik loop er sneller naar heen. Ik kijk in me broer de kamer en zie iemand in het zwart in het hoekje. "Inaya" zeg ik met trillende stem. Die gene draait zich om. Ik zag een gezicht van rida met bloed. "Bloeed blooeed". "AAAAAAAAAAHW" schreeuw ik en val naar achter op rida de bed. 'Whahahhaha je moest je gezicht zien". "Zemmel je liet me schrikken". Hij kwam naar me toe en knuffelde mij. "Ik zei toch ik die streek uit halen herinner je nog die wetstrijd". Ik maakte me los en gaf rida een schop. "Aaaaw'. Hij viel op grond en ik liep weg naar de woon kamer. Daar trof ik inaya met haar broer praten. "Ow ayoub kijk dunya is er". Ik lachte. "Ewa saffie zusje ik ga weg". Hij gaf inaya een knuffel en ik gaf hem een hand. Ik had de deur dicht gedaan en zag rida hinkeld aan komen. "Lekker voor je ". Al snel vond ik het zielig, want ik ben een gevoelig persoon. "Rida sorry vergeef het me sorry"."wat ben je van plan" zei hij met een opgetrokken wenkbrauw. "Niks gewoon sorry" en liet een traan vallen. Hij kwam naar me toe en knuffelde me. Damm wat ben ik gevoelig. "Sorry sorry". "Het geeft niks". Ik gaf hem een kus op zijn wang en liep naar inaya op me kamer. "A vreed zak". "Ik wil hier wonen" ik schude me hoofd. Na praten over ditjes en datjes ging ik naar beneden ik zag daar youssef half liggend op de bak slapen. Ik maakte een paar foto's en stuurde ze naar rida. Ik pakte een deken. Eerste legde ik youssef goed op de bank en daarna pakte ik deken en deed der ober heen "dunya" zei hij schor". "Sorry dat ik je heb wakker gemaakt ,maar weet je wel hoe je wel lag". Ik liet hem de foto's zien. Hij lachten. Ik deed de dekens goed over hem heen "maar ik ga slapen youssef", "wacht dunya". Ik liep terug "wat is er". "Mag ik een kusje". "Zwerver ga ga ". Ik liep weg naar de douch en maakt me gezicht schoon. Ik zag youssef daar liggen. Ik liep naar hem toe en kuste hem op zijn wang. "Ik wist het" riep hij. Ik liep naar rida's kamer en deed hem open en hij lag het zelfde als youssef. Ik maakte foto's en legde hem goed en deed deken over hem heen en kuste op zijn wang" ri ik hou van je" fluisterde ik. "Ik ook van jou dunn", ik deed de deur op slot en liep naar me kamer. Ik zag inaya met open mond slapen. Ik deed me wekker en sliep naast haar.
-
Bzzzz...bzzzzzz.....bzzzzzz...bzzzz
"Wejow kaolo wekker"
JE LEEST
Zo veel pijn ,maar te veel liefde #VOLTOOID#
Romance❤️#VOLTOOID BOEK#❤️ 55 delen story of dunya "Angst" een klein woord met een groot betekenis. Iedereen maakt het mee. Het heeft een indruk en een na druk. Je kunt het voelen. Het kan je overal achtervolgen. Nou ,......in mijn woordenboek staat er al...