ilk yazar notu!!!

50 6 5
                                    

Şimdiden söyliyim bu hikaye kitap falan olmuycak yani sonuna kadar yazıcam yarım bırakmıycam zaten bırakanlarada gıcık oluyom biz ölüyoz meraktan neymiş kitap olcakmış, neyse... arkadaşlar şimdi benim derslerim azıcık zor yani haftada bir, sınav haftasıysa hiç yazamam bölüm şimdiden haberiniz olsun büyük ihtimal cuma günleri gelir yeni bölümler bu benim ilk kitabım ama tecrübesiz değilim yani karalıyorum bende bişeyler yani övünmek gibi olmasın diycem ama oldu bile, herneyse...kitabı yazarken sizdende yardım alabilirim yani takılırım falan belki diye yada güzel fikirleriniz varsa... bu kitap böyle aşklı çiçekli böcekli bi kitap değil direk yalnızlık yani direk...şimdi bazılarınıza kötü bi haberim var hatta çoğunuz buna sinir falan olursunuz belki ama kusura bakmayın ben bu hikayede karakterleri canlandırıcak kişiler kullanmıycam çünkü ben sizin hikayeyi beğenmenizi istiyorum o kişileri değil onları heryerde bulursunuz ama hikayeyi bulamazsınız ayrıca burda önemli olan hikayenin içeriği, karakterlerin görünüşü falan değil...buarada ben azra... o bölümlerin başındaki yazar notlarını ben hiç okumuyom çok özel bişey olmadıkça yazmam...neyse(nekadardaçokneysededim?!)şimdi ben daha ilk bölümü yazmaya yeni başladım çok bişey yazmadım yani bu hafta yeni bölüm gelmiycek ben bölümler cuma gelir dedim ve yarın cuma yetiştiremem daha başlayalı 2 gün oldu zaten kusura bakmayın...

Yalnızken Daha İyiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin