Sizlere bu sefer hoşunuza gidebilecek bir kaç fikir ile geldim.
1-Harry potter sevenler buradaysa el kaldırsınnn
Bu ayraç eminim ki kitabı okurken size çok büyük destek olacak . Tek ihtiyacınız sarı ve siyah renkte 2 adet karton ve yapıştırıcı.
Birisi Harry Potter mı dedi !?
Sade bir şekilde kullandığınız ayraçların üstüne Ron,Harry yada Hermonie gibi sevdiğiniz karakterlerin kafasını yapıştırıp ayraç olarak kullanabilirsiniz.2-Kasalardan raflar
Heey bu konuda hemen önyargılı olup 'evdo morkot kososo mo olormoş' dememelisin. Bence bunu denemekten bi zarar gelmez. Oldukça dekoratif de duran bu kasalara bi şans vermelisin. Tek yapman gereken marketin yolunu tutmak . Bi çivi bi çekiç de oldu mu tamamdır bu iş.
Belki odana olmayabilir fakat balkonun varsa neden olmasın. Raflarına da şöyle güzel yeşil çiçekler ve saksılardan koyduk mu tamamdır bu iş.
Bu kocaman paletler de çok iyi olur benden söylemesi . Sadece biraz boyaya ihtiyacı var o kadar .
Ha bu arada eğer market kasası istemiyorsan IKEA dan kendine aynı ebat da daha güzel kasalardan bulabilirsin haberin olsuun.
3-Miyaav
Kullanıp çöpe attığınız bu şişeler size bir kedi olarak dönebilir haberiniz olsun. İstediğiniz renk ve boylarda yapabileceğiz bu kediler için isterseniz sprey boya isterseniz keçe isterseniz de renkli karton kullanın. Artık paşa gönlünüz hangisini isterse .
Ee artık kalemkutunda yer olmadığı için masanın üstünde dağınık bir şekilde duran kalemlerini de toplayıverirsin artık.
4-Renkli bantlar
Rainbow !!!
Kırtasiyeye gittiğinde gözüne çarpan 25kr luk bu renkli bantlar odanda bir gökkuşağı etkisi yaratabilir. Sanırımm biraz sabırlı olman gerekecek.
5- Yerlerde gezen şarj aletine sonBir bebek kolanyasının kutusu ile yapabileceğiniz bu ürün size çok yardımcı olacak. Bebek kolanyasına para mı vereceğim demeyin bence elinize falan sürer güzel kokarsınız fena mı . Bir taşla iki kuş ehehe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin Tavsiyeler
Non-FictionMerhaba Bu kitap sizlerin güzelliğine güzellik katmak için yazılmıştır. Makyaj , saç bakımı , zayıflama , telefon uygulamaları , kolayca yapılabilecek dıylar, okul ve daha bir çok şeyin bulunduğu kitabıma hoş geldiniz. Unutmayın sizin böyle güzelli...