Doğal Yöntemlerle Evdesaç Uzatmanın 27 Yöntemi

1K 34 3
                                    

Güzel, uzun, sağlıkla ışıldayan saçlar hepimizin hayali... Biz kadınlar kendimizi güzel ve bakımlı gördüğümüzde bu ruh halimize de yansır, daha özgüvenli, daha neşelioluruz, modumuz yükselir.


Güzellik bir bütündür, güzel bir yüz, güzel bir cilt özellikle, güzel saçlar bu bütünün en önemli parçasıdır. Fakat günümüzde kullandığınız saç düzleştiriciler, hava kirliliği, yetersiz beslenme, stresli yaşam gibi pekçok etken saçlarımızın hassaslaşmasına ve kırılmasına neden oluyor. Saçlarımızı bu olumsuz etkenlerden korumak, sağlıklı görünmesini ve hızlı uzamasını sağlamak için bazı önerileri sizlerle paylaşacağız.

Bu önerilere düzenli devam edersek doğal yollarla hızlı bir şekilde, uzun sağlıklı saçlara sahip olabiliriz. Şunu unutmayalım ki hiçbir yöntem bir kez yapılmakla sonuç vermez:), sabır ve istikrarla hedefimize ulaşabiliriz.

Doğal yollarla hızlı saç uzatmanın 27 yöntemi



Doğal yollarla hızlı saç uzatma



Doğal yollarla hızlı saç uzatma

Jojoba yağı, hindistan cevizi yağı, zeytin yağı gibi yağları da bakım sürecine dahil edebilirsiniz. Size tavsiyemiz üç damla lavanta yağı, üç damla biberiye yağı, jojoba yağı ve ikişer damla sedir ağacı yağı ile kekik yağını kısık ateşte ısıtıp, elde ettiğiniz bu ılık yağı masaj yaparak saç derinize yedirin, bu yağlar hem saçların hızla uzamasına hem de parlak, bakımlı saçlara sahib olmanıza sebep olur.



Doğal yollarla hızlı saç uzatma

Pekçok insan saç uzatma işlemlerinin işe yaramadığını düşünür. Yumurta akı ise geçmişten günümüze kadınların saç bakımında uyguladığı bir numaralı çarelerden biridir. Saçlarınıza yumurtanın akını uygulamak, normalden on kat daha sağlıklı saçlara kavuşturacaktır. Yapmanız gereken yumurta akını saçınıza uygulayıp, saçınızı streç filmle sarıp bir kaç saat beklemek. Yumurta akını, ılık zeytinyağı ile karıştırıp saçınıza uygularsanız daha verimli sonuçlar elde edebilirsiniz.

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin