Rafael objednal raňajky do postele pretože sa zobudili až okolo desiatej.
,,Príšerne ma bolí hlava" zahlásila.
,,To prejde. Teda aspoň dúfam že budeš večer okay." očami prešiel po tácke položenej pred nimi a podal jej pomarančový džús.
Večer sa mal konať ďalší večierok.
,,Ako je možné že preferuješ takýto štýl života?" opýtala sa, odpila si z pohára a odlomila kúsok čokoládového croissantu.
,,Akého?"
,,No takýto - večierky každý večer a potom každé ráno mítingy. Som tu tri dni a mám toho pomaly dosť. Nikdy nemáš čas ísť len tak na večeru,posedieť si pri víne alebo sa len tak prechádzať po meste?"
,,Nie. Takto som žil už odmalička keď mi otec prenechal všetky akcie a bolo mu jedno že mám len 17 , chcem sa baviť a byť s priateľmi. Proste na mňa všetko prepísal a bolo mu jedno ako to zvládnem."
Pozrel sa na hodinky a potom ďalej pokojne jedol.
,,Aha,takže prísny rodičia hej?"
,,Nie,mama bola super. Vo všetkom ma podporovala . No vieš ako sa hovorí - len na dobrých ľudí sadá pliaga - dostala infarkt a jedného dňa som sa stal polosirotou..."
Lilie sa zhlboka nadýchla a spomenula si na Margie.
,,To mi je ľúto" povedala po krátkej chvíli ticha.
,,To je v pohode bolo to už dávno"
Vstal , ponaťahoval sa a vošiel do kúpelne.
,,Idem do sprchy. Si si istá že tam nechceš ísť so mnou? Vieš, môžme byť priatelia s výhodami" žmurkol na ňu.
Lilie na nho neveriacky vypúlila oči.
,,Dnes nie Rafael, dnes nie" zasmiala sa.
Ked zatvoril dvere , uvedomila si že sa je páči harmónia v ich vzťahu. Začínala si myslieť že sa z neho stal jej nový Michael.
...
Večierok sa konal v tej istej hale ako včera. Práve bola v salóniku pre ženy a upravovala si make up. Okolo nej sa upravovali dievčatá v jej veku oblečené v šifónových robach s vyčesanými vlasmi a dokonalými nechtami. Pozrela sa do zrkadla - šaty ktoré jej vybral Rafael neboli červené ale bordové, na prsiach mali veľký výstrih a boli nad kolená. Vlasy jej tentoraz kaderníčka nakrútila a uložila na ľavú stranu. Lilie sa tento večer necítila ako mladá tínedžerka ale ako dospelá dáma. Pokrčila plecami a ponáhľala sa naspať za Rafaelom. Na hotelovej izbe jej povedal že dnes je pre nho veľmi dôležitý deň pretože sa stretáva s novými investormi - potom pokračoval ale tie reči ju nudili a preto ich nepočúvala . Očami prehľadávala dav až ho nakoniec uvidela v spoločnosti ďalších mužov a tak zamierila k nemu. Jemne ho chytila za rameno a mierne ho pootočila takže sa dotkol jej pása a začal ju každému predstavovať. Lilie na každého muža vytasila úsmev a podala mu ruku. Potom jej pohľad spočinul na veľmi zaujímavej tvári. Zatiaľ čo jej Rafael predstavoval nasledujúceho investora Lilie sa zdalo že ho odniekiaľ pozná. Olivová pokožka, podlhovasté čierne vlasy , zaujímavé oči. Úsmev jej zamrzol a jeho ruka ostala stáť vo vzduchu. Zadívala sa na nho a nemohla uveriť tomu čo vidí. Nechápavo sa na ňu pozrel. Potom šokovane vypúlil oči a tak vyzerali ako dvaja idioti.
YOU ARE READING
Live Your Dream (SK)
AdventureLilie žije so svojou nevlastnou matkou Veronicou v odľahlej časti Londýna. Už ako malá chodila s otcom na prázdniny do Californie do ktorej sa okamžite zamilovala a sľúbila si že "ako veľká" tam bude raz bývať. No ked otec zomrel, zostala...