Ráno sa Lilie zobudila ako prvá. Teda,zobudila ako zobudila. Celú noc ani poriadne nespala preto jediné na čo myslela bola káva. Sadla si, pritiahla k sebe prikrývku a pozrela sa na nho. Ležal chrbtom otočený k nej takže sa pozerala na svalnatý chrbát. Fascinovalo ju to. Ešte nikdy sa neprebudila vedľa nahého muža a nikdy nebola takto blízko mužského tela. Zrazu ju pochytila hriešna myšlienka dotýkať sa ho sval po svale jemnými rukami si vychutnávať každý centimeter jeho tela. Ked sa mykol a otočil k nej určite musela mať na tvári zasnený pohľad ktorý neskôr skryla.
,,Dobre voniaš" zamrmlal do vankúša.
Lilie bola ticho,len si pritiahla perinu bližšie k sebe.
Postavil sa a prešiel do kúpelne. Naskytol sa jej pohľad na jeho zadok, vtedy zistila že pri nej spal nahý a striaslo ju. Po chvíli začula tiecť vodu preto si zašla po notebook a hľadala nový hotel. Našla asi tri no ani jeden nevyhovoval Rafaelovým požiadavkám luxusu. Potichu si vzdychla. Nachystala si nové šaty a čakala dokým výjde zo sprchy. Kedže mu to trvalo strašne dlho , zašla na chvíľu na balkón . Sledovala Eiffelovku,turistov a dve dámy oblečené v krásnych luxusných šatách.
,,Páči sa ti tu?" objavil sa za ňou.
Bol celý mokrý len v ručníku a vlasy si sušil uterákom.
Nevedela čo má spraviť. Oči jej behali z jeho tváre na hruď aj keď si prikázala že sa na nho takto nebude pozerať a preto vyhŕkla prvé čo jej napadlo:,,Chod preč z tohto balkóna lebo prechladneš. A to je to posledné čo potrebujeme."
Potichu sa prešuchla popri nemu a zamierila do kúpelne.
...
Raňajky boli bohaté , reštaurácia luxusná jediné čo jej vadilo bolo rozprávanie ľudí pri stole. Ako Rafaelova priateľka musela raňajkovať s jeho kamarátmi a kolegami. Trúsili samé somariny ako sú napríklad - koľko nových lodí si kúpili,aké drahé šperky kúpili svojím priateľkám,koľko žerie ich nové BMW...Z takýchto rečí jej bolo fakt na vracanie preto sa napila čaju, schmatla maslový croissant a potichu prežúvala. Občas sa uvedomila a vyčarila umelý úsmev. Začínala na ňu ísť migréna a pomaly mala toho všetkého dosť. Chcela ísť naspäť do Californie za Dakotou, všetko jej detail po detaile vyrozprávať. Z premýšľania ju vyrušilo vŕzganie stoličiek čo nasvedčovalo že konečne doraňajkovali.
Odľahlo jej . Na izbe sa s Rafaelom dohodli - daroval jej svoje 3 hodiny na spoznávanie mesta a upozornil ju že večera sa začína o ôsmej.
...
Lilie si po prehliadke mesta absolútne necítila nohy a to posledné čo chcela , bolo stáť celý večer na podpätkoch. Na posteli si našla krabicu zo šatami , krabicu od topánok a malú bielu krabicu zo šperkami. Nemala ani chuť otvárať ich preto si radšej napúšťala vaňu,pozrela na hodinky (bolo 4:30) a zamkla sa v kúpelni. Rozmýšľala či by jej Rafael uveril keby mu povedala že sa necíti dobre a jednoducho tam nešla. Potom si však spomenula že majú medzi sebou dohodu a tak vstala,poutierala sa a zabalila sa do mäkkého župana. Po chvíli otvorila veľkú bielu krabicu a vytiahla z nej červené zamatové šaty.,,Ten chlap si potrpí len na červené šaty" pomyslela si.
Topánky boli doladené do čierna,pri šatách našla dokonca aj čiernu kožušinu a diamantový náhrdelník.
Obliekla sa,potom zavolala na číslo ktoré jej tam nechal tiež. Zistila že vytočila kaderníčku a kozmetičku.,,Dnešný večer je asi dosť dôležitý"
Keď sa na seba pozerala v zrkadle veľmi sa jej páčilo dievča ktoré na ňu pozeralo. Obe však vedeli že to nieje jej pravé "ja".
Presne o 7:50 zazvonil Rafael , otvorila mu chyžná lebo kozmetička sa už asi dvadsať minút pasovala s diamantovým náhrdelníkom. Rafael podišiel k Lilie , tá sa pasovala s diamantovým náramkom.
CZYTASZ
Live Your Dream (SK)
PrzygodoweLilie žije so svojou nevlastnou matkou Veronicou v odľahlej časti Londýna. Už ako malá chodila s otcom na prázdniny do Californie do ktorej sa okamžite zamilovala a sľúbila si že "ako veľká" tam bude raz bývať. No ked otec zomrel, zostala...