The murderer of my heart 2
Σε μια γωνια ηταν ενας αντρας που αληθεια με κοιτουσε. Επρεπε να με περναει αρκετα χρονια αλλα αυτο δεν με πτωησε από το να τον κοιταω. Τα ματια του καστανα και τα μαλλια του επισης. Μπορει να ηταν τοσο συνηθισμενος αλλα στα ματια μου ηταν τελειος. Τα ρουχα του απλα, ασπρο φανελακι και ξεθωριασμενο τζιν. Τα χερια του κρατουσαν ένα ψηλο ποτηρι με καποιο ειδος ποτου που ανα λεπτα εφερνε στα χειλη του και επινε.
«Κανε κατι ρε Ελσα, φευγει» ειπε η Αγγελα δραματικα
«Τι να κανω; Αν ηθελε θα εκανε κατι» ειπα και πηρα το βλεμμα μου από πανω του γυριζοντας την προσοχη μου στο τραγουδι που επαιζε ο dj και κουνοντας το κορμι μου στο ρυθμο του
Μετα από ωρα ειχα κουραστει και ετσι ειπα να φυγω από το κλαμπ αφου η ωρα ειχε περασει. Κοιταξα το ρολοι στον αριστερο καρπο μου και ειδα πως η ωρα ειχε παει 3 τα ξημερωματα.
«Παιδια λεω να φυγω» ειπα περισσοτερο στον Φωτη και στην Αγγελα
«Που θα πας μονη σου τετοια ωρα;» ρωτησε ο Φωτης σχεδον αγχωμενος για μενα
«Σπιτι Φωτη μου, εξω από το κλαμπ εχει ταξι, μην ανησυχεις δεν θα παθω κατι» υπερσπιστηκα τον εαυτο μου
«Σιγουρα δεν θες να περιμενεις; Το πολύ 4 ηωρα εχουμε φυγει και εμεις» πεταχτηκε η Αγγελα αλλα πριν ακουσω τιποτε άλλο ειχα αρχισει να κανω βηματα προς την εξοδο. Το κρυο πολύ, ετσι και εγω εβαλα την γουνινη κουκουλα μου ώστε να μην κρυωνω. Κουμπωσα το χοντρο μουφαν μου μεχρι επανω και εβαλα τα χερια μουμεσα στις τσεπες. Περπατησα λιγα βηματα αλλα στο ακουσμα καποιων φωνων τα ποδια μου σταματησαν χωρις να το θελω.
«Πουστη, πες μου που το εχεις αλλιως θα σε σκοτωσω» ειπε μια βραχνη θυμωμενη αντρικη φωνη και εγω κρυφτηκα πισω από ένα δεντρο
«Δεν το εχω εγω, αληθεια σου λεω. Ο γιατρος το εχει, ποτε δεν το ειχα εγω» απαντησε μια φοβισμενη γερικη φωνη και δεν μπορουσα να μην γυρισω να δω ποιοι ηταν
Στη θεα του ομορφου αντρα από το μπαρ η καρδια μου αρχισε να χτυπαει γρηγορα και ακομα κι αν ηθελα να τρεξω μακρια από εκει για να σωθω τα ποδια μου δεν υπακουαν στις εντολες που εδινε ο εγκεφαλος μου, ετσι εμεινα εκει να κοιταω το σκηνικο μπροστα μου. Ο καστανομαλλης αντρας οπλησε το οπλο του και στοχευσε στο κεφαλι του γερου μπροστα του. Η σφαιρα αφησε το οπλο αηχα χαρη του σηγαστηρα που βρισκοταν σε αυτό. Τα ματια του αγνωστου αντρα κοιταξαν εμενα που στεκομουν στην ακρη του πεζοδρομιου, κοιταξα γυρω μου και πριν το καταλαβω όλα γυρω μου μαυρισαν.
Μαζεψα το πτωμα του μαλακα και εψαξα στις τσεπες του για την βεβαιωση που ηθελα, αλλα τιποτα. Το κοριτσι από το κλαμπ ειχε μαλλον λυποθημησει. Εβαλα το πτωμα του γερου στο αυτοκινητο και σχεδον ετρεξα σε αυτή. Την πηρα στα χερια μου και για πρωτη φορα παρατηρησα το προσωπο της. Τα σπαστα καστανα μαλλια της επεφταν στο προσωπο της κρυβοντας τα γκυκα της χαρακτηριστικα, φανερονοντας οτι ηταν μικρη σε ηλικια. Την εβαλα στο αυτοκινητο γιατι το μονο σιγουρο είναι ότι δεν θα την αφηνα από την στιγμη που ειχε δει το προσωπο μου. Για τα αιματα δεν μπορουσα να κανω κατι ετσι τα αφησα εκει στη μεση του πεζοδρομιου. Μπηκα στο μαυρο αυτοκινητο μου και αρχισα να οδηγω στους δρομους της Αθηνας.
Όταν μετα από ωρα εφτασα στο σπιτι μου, η κοπελα ακομα κοιμοταν διπλα μου. Τσαντα δεν κρατουσε οποτε αρχισα να ψαχνω το μποφαν της, στις εσωτερικες τις τσεπες βρηκα την ταυτοτητα της. Ηταν μολις 18 χρονων, Ελσα Δημητριου.
Σχόλια και votes αν σας αρέσει❤
YOU ARE READING
The murderer of my heart
FanfictionΠρόλογος Την σκότωνε κάθε μέρα και από λίγο με την συμπεριφορά του, αλλά εκείνη άντεξε διπλά του αγαπόντας κάθε ατέλεια του, κάποιες φορές σκέφτηκε να φύγει να σβήσει αυτή την περίοδο από τη μνήμη της και να προχωρήσει την ζωή της αλλά ήταν ήδη πολύ...