Topralanıp Cemre'nin evine gittim. Hala ağlıyordum. Kapıyı abisi açmıştı. İsmi Serkan'dı. Yakışıklı mıydı? Evet, ama bunları düşünecek kadar aklım boş ve huzurlu değildi. Ağlıyordum. Koltuğa uzanıp sadece gözyaşı döküyordum. Cemre telefonumu getirdi. "Telefonun çalıyor."dedi.
-Kim?
-Poyraz.
Ben onun var ya ta! Açmayacaktım. Beni bir oyuncak gibi kullanmıştı. Ben onların hırs oyuncaklarıydım. Allah Kuzey'in de Poyraz'ın da belasını versin. Cemre yanıma geldi bana nane limon yapmıştı. İçmeye başladım. Sonra Kuzey de aradı. Tanrı bunları sırayla seçiyor. Açmayacağım, koyun bunu o minyon kafanıza. Ne seni ne de seni, ikinizin de canı cehenneme be!
Arkadan konuşma başladı.
-Abi?
-Ne var Cemre?
-Ben gidiyorum, buzdolabında eksikler var akşama yemek için. Sen Emre'nin yanında dur.
-Tamam hadi, çabuk ol kırarım o bacaklarını yoksa.
-Tamam be!
Sonra tam uykuya dalacakken yanıma Serkan geldi. Kirli sakalı vardı. Ben kirli sakal çok severdim. Karşıma oturdu.
-Sorun ne?
-Yok bir şey.
-Cemre de aynısını dedi. Çok da s*kimdesiniz. Hepinizin ayrı, çocuksu, küçük ve akılsız hayata karşı tripleri.
-Bilmiyorsun Serkan. Sus bence.
-Ya görünüşte iyi birine benziyorsun ama kanka benim evimde bana emir verme be.
Cevap vermedim. Polemiğe giremeyecek kadar üzgündüm. Ağlıyordum sessiz bir şekilde.
-Azıcık toparla kendi, bir şey yok. Dinlerim ben cidden.
Sonra sinirle ve hışımla bir anda içimde bir volkan patladı ve her şeyi kelimesi kelimesi ile ona döktüm.
-Bir dakika... Sen şimdi?
-Evet, ben homoseksüelim.
Cevap vermemişti ama şoktaydı.
-Beni öpmek istiyor musun?
-Saçamalama Serkan!
-Hadi ama istiyorsun
-Serkan iğrençsin, benim hoşlandığım biri var. Vardı...
-Bak işte sen de istiyorsun.
-Cemre'yi arıycam biraz daha üstelersen.
Yüksek bir kahkaha attı.
-Homoyum ne lan?
-Serkan sus.
-Ne sus ne? Cemre de bulduğu tüm sapıkları eve getiriyor herhalde. E tabi, adam gibi bir erkek bulamadı bakireliği vericek, gay arkadaş getiriyor. Minnak or*spu.
-Keser misin sesini? O senin kardeşin, benim de dostum. Yavaş ol.
-Dost mu?
-Evet.
-Cemre'den dost olmaz. Hangi kötü gününde yanındaydı, sana hangi öğüdü verdi? O sadece kendi çıkarlarını düşünür. Gerisi palavra.
-Off Serkan, işin yok mu senin?
-Var, işte seninle konuşmak.
-Ben uyuyacağım..
-Tamam ben de seni izlerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tutam Aşk
Novela JuvenilHayatta en zor olan nedir? Ulaşılamazlık mı? Peki ulaşamazlığın getirdiği sapkınlıklar? Neden herkes Emre için deliriyordu? Emre yürüyordu... Ailesi ile yine kavga etmişti. Kar beresinin içinden saçını ıslatmaya başlamıştı. Sıcak çikolata almak içi...