Přòpôśè
Recall >>>jk~~ငါရင္ေတြခုန္ေနတယ္...မဟုတ္ေလာက္ပါဘူး...nuunaကိုေတြ႔ရမွာမို႔လို႔ျဖစ္မွာပါ..
Èp(8)
At coffee shop<<<
J-hope~~ဒီေကာင္ေလး ထံုးစံအတိုင္းေနာက္က်ေနျပန္ၿပီ
Jk~~nuunaေရာက္ေနၿပီလား..mian နည္းနည္းေနာက္က်သြားတာပါ
J-hope~~gwinchana!!!!!
Jk's pov~~ငါ...ငါ nuna.....အထိအေတြ႔ကို လြမ္းေနမိတယ္.....ခုခ်ိန္ nunaက္ိုေျပာလိုက္ရင္.
J-hope~~ kookie ya!!!!
Jk~~nuunaဘာေျပာမလို႔လဲ
J-hope~~arrnyi ဒီတိုင္းလြမ္းလို႔ေခၚလိုက္တာ....
Jk~~ nuna ကြၽန္ေတာ့လြမ္းတယ္....nadoo nunaက္ိုလည္း လြမ္းေနတာ ၾကာလွၿပီ...လို႔ေျပာၿပီး...jk သူ႔ေျခေထာက္ေတြကို j-hope ေျခေထာက္မွာရစ္ပတ္လိုက္တယ္...ၿပီးေတာ့တစ္ျဖည္းျဖည္း အေပၚယံ တစ္ေၾကာလံုးကို ပြတ္ၿပီး.....jhope ေျခေထာက္ ၂ေခ်ာင္းထဲကို သူ႔ေျခေထာက္သြင္းၿပီး ခြဲလိုက္တယ္...
Jhope ~~ jk ခု cafe shop မွာေနာ္..မကဲနဲ႔...
လြမ္းတာလည္း လြမ္းေပါ့ကြာ....အထက္တန္း ပထမႏွစ္တုန္းက အဲ့ေလာက္မဆိုးဘူး...ခုတတိယ ႏွစ္က်ေတာ့....Jk~~ လာျပန္မယ္....nuna ကြၽန္ေတာ့ခု ကေလးမဟုတ္ေတာ့ဘူးေနာ္...
Jhope ~~kookie ေဒါသျဖစ္သြားမွန္းnuna သိတယ္....လာလိုက္ခဲ့...ဒီကေလးဆိုးကို nuna ေခ်ာ့ျပမယ္.....
A.N~~ အတိုခ်ံဴ ့မည္....ငိငိ
အိမ္လည္းေရာက္ေကာ...jhopeအိမ္ေ႐ွ႕တံခါး ဖြင့္ေနတုန္း jkေနာက္ကေန back hug လုပ္ၿပီး jhope လည္တိုင္ေတြကို စၿပီးနမ္းလိုက္တယ္.....jkလက္ေတြကလည္း ဂနာမၿငိမ္ jhope ရဲ႕ ရင္သားနဲ႔ ဗိုက္သားေတြေပၚမွာ သာယာေနတယ္...jhope ဆီကလည္း ညည္းသံေတြက အဆက္မျပတ္ေပါ့.....jk စိတ္မ႐ွည္ေတာ့တာနဲ႔ jhope ကိုသူ႔မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ဘက္ကို ဆြဲလွည့္လိုက္တယ္.....