Ep-11(++)

18.6K 352 11
                                    

Recall<<<<<<

Tae~ ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​..အားလံုးကြၽန္​မ အမွား​ေတြခ်ည္​းပဲ...Min JungKook ျပသာနာက ႐ွင္​့ဘက္​က စမွားတာ..ဟုတ္​တယ္...ဒါ​ေပမယ္​့ ႐ွင္​့အျပစ္​ကို႐ွင္​မွမျမင္​တာ ကြၽန္​မ အျပစ္​​ေတြခ်ည္​းျမင္​​ေနတာကိုး...​ေအး​ေလ သူမွမခ်စ္​ဘဲ ကြၽန္​မအ​ေပၚဘယ္​လို​အ​ေကာင္​းျမင္​မတုန္​း.....
.
..
..

PROPOSE

Tae...
ကြၽန္​မရဲ႕ အခန္​း​ေလးျဖစ္​တဲ့ မီးဖို​ေခ်ာင္​ နဲ႔ကပ္​​ေနတဲ့ စတိုခန္​း​ေလးထဲဝင္​လာခဲ့တယ္​.....သူ အဲ့​ေလာက္​ရက္​စက္​မယ္​လို႔မထင္​ခဲ့ဘူး.....ထားပါ​ေလ..ကြၽန္​မက သူ႔တြက္​ ကြၽန္​​ပဲ​ေလ....ကြၽန္​မအတြက္​က​ေတာ့ သူက အခ်စ္​ဆံုး တန္​ဖိုးအထားဆံုး အ​ေလးစားရဆံုး ​ေယာက်္​ားတစ္​​ေယာက္​ပဲ....​ေအာ္​​ေမ့​ေနတာ.Jimin ဆီကို ph ဆက္​ရဦးမယ္​..ဒီ​ေန႔ ခ်ိန္​းထား တာကြၽန္​မ​ေရာက္​သြားဘူး​ေလ......

Butterfly.. ...like a butterfly.. ..

Jimin~~yeoboslyo!!!..ya..tae နင္​ဘာလို႔မလာတာလဲ....

Tae~~miyan...ကိစၥ​ေလး႐ွိလို႔မအားဘူး....Jinja..miyan

Jimin~~နင္​ခုဘယ္​မွာလဲ....အိမ္​မွာလား..

Tae~~innz..ငါအိမ္​မွာ​ေပါ့ဟ..

Jkက​ေတာ့ Tae ဖုန္​းဆက္​​ေနတာကိုၾကားသြား​ေတာ့...​ေနာက္​​ေဖးမွာ႐ွိတဲ့ ပန္​းကန္​ တို႔ ဖန္​ခြက္​ ​ေတြကို နည္​းနည္​းပါးပါး ခြဲပစ္​လိုက္​တယ္​...

Jiminအဲ့အသံ​ေတြလည္​းၾကား​ေရာ....

Jimin~~Tae ya နင္​အဆင္​​ေျပလား..ဘာသံ​ေတြ ဘာကြဲသြားတာလဲ....

Tae...ကြၽန္​မတစ္​ကယ္​ စိတ္​ပူသြားတယ္​..ကိုဘာျဖစ္​သြားလဲ​ေပါ့...jimin​ေျပာ​ေနတာကို​ေတာင္​ မၾကားႏိုင္​​ေတာ့ဘူး...ဖုန္​းကိုင္​လ်ကိ မီးဖို​ေခ်ာင္​ ထဲထြက္​လာ​ေတာ့.....ကိုက ကြၽန္​မ ဖုန္​းကိုဆြဲယူၿပီး​နား​ေထာင္​လိုက္​​ေတာ့...

Jimin~~ Tae နင္​့​ေကာင္​ နင္​့ကိုဘာလုပ္​လိုက္​လဲ...နင္​တစ္​ခုခုျဖစ္​ရင္​ အဲ့​ေကာင္​ကို ငါကိုယ္​တိုင္​သတ္​မွာ....​ေျဖ​ေလ...

Propose [20+]Where stories live. Discover now